استاندار خوزستان تاکید کرد:

کمیته اشتغال ایثارگران موظف به پیگیری تحقق سهمیه اشتغال ایثارگران در دستگاه های اجرایی است/تشکیل کمیته ای با مسوولیت معاون اول رییس جمهور در خصوص مشکلات بیمه ایثارگران

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۴:۱۸:۳۸
کد خبر: ۸۸۵۹۷۵
کمیته اشتغال ایثارگران موظف به پیگیری تحقق سهمیه اشتغال ایثارگران در دستگاه های اجرایی است/تشکیل کمیته ای با مسوولیت معاون اول رییس جمهور در خصوص مشکلات بیمه ایثارگران
استاندار خوزستان گفت: کمیته اشتغال ایثارگران تشکیل شده و دستگاه نظارتی هم در این کمیته حضور دارد و این کمیته موظف به پیگیری تحقق سهمیه اشتغال ایثارگران در ادارات و دستگاه‌های اجرایی است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، به مناسبت سالروز بازگشت شکوهمند آزادگان سرفراز به کشورمان نشست صمیمانه ای با حضور استاندار خوزستان، مدیرکل امور ایثارگران استان، مشاور استاندار در امور ایثارگران و جمعی از آزادگان در محل استانداری برگزار شد.

استاندار خوزستان در این نشست اظهار کرد: ایثارگران و آزادگانی که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و با جهاد در راه حق و تحمل رنج ها و سختی ها از کیان کشور دفاع کردند برای ما منشا الهام و سرمشق ایستادگی و استقامت هستند.

غلامرضا شریعتی افزود: سالروز ورود آزادگان عزیز به کشور برای ما روز مبارکی ست و طلیعه ای بر ورود شما به میهن بود و امروز مایه خوشبختی ست که توفیق داشتم خدمت شما باشم.

او خطاب به آزادگان در جلسه گفت: شما دوره سخت و درخشانی گذراندید و سرافراز هم از این دوران بیرون آمدید؛ آزادگان همواره منشا خیر و برکات زیادی برای کشور بودند و در عین حال تعهدشان به کشور و نظام با وجود همه مشکلات برای ما مایه افتخار و سرافرازی ست.

نماینده عالی دولت در خوزستان در مورد مشکلات مربوط به اشتغال ایثارگران بیان کرد: کمیته اشتغال ایثارگران تشکیل شده و دستگاه نظارتی هم در این کمیته حضور دارد و این کمیته موظف به پیگیری تحقق سهمیه اشتغال ایثارگران در ادارات و دستگاه‌های اجرایی ست.

شریعتی در مورد توقف خدمات بیمه دی به ایثارگران نیز توضیح داد: این موضوع در هیات دولت طرح شده است و در دو سه هفته گذشته موضوعات مختلف در رابطه با بیمه دی از سوی دولت در حال بررسی است و کمیته ای نیز در این رابطه با مسوولیت معاون اول رییس جمهور تشکیل شده و امیدواریم مشکلات مربوط به این بیمه در اسرع وقت حل و فصل شود.

استاندار خوزستان در پایان با بیان اینکه سعی می کنیم در فاصله های زمانی هر چند ماه یک بار شورای مشورتی امور ایثارگران را هم حتما برگزار نماییم، اضافه کرد: در خصوص اختصاص مکان برای موسسه امور آزادگان هم تلاش می کنیم در اسرع وقت محلی برای پیگیری امور آزادگان عزیز در اختیار این موسسه قرار گیرد.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز