پس از رقابت ۹۳ ورزشکار در اهواز؛

نفرات برتر مسابقات انتخابی کاراته نوجوانان و جوانان خوزستان مشخص شدند

۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۰۶:۱۸:۳۹
کد خبر: ۸۹۴۹۸۹
نفرات برتر مسابقات انتخابی کاراته نوجوانان و جوانان خوزستان مشخص شدند
رقابت های انتخابی تیم پسران استان خوزستان در دو رده به منظور انتخاب و اعزام به مسابقات کشوری "کاراته وان ایران" در شهر اهواز برگزار شد و قهرمانان کاتا و کومیته انفرادی مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، مسابقات انتخابی کاراته استان خوزستان در دو رده نوجوانان، جوانان و تمامی اوزان در هر دو بخش کاتا و کومیته روز گذشته(جمعه)در اهواز برگزار شد.

این رقابت ها که با حضور 93 کاراته‌ کا خوزستانی برگزار شد، در بخش نوجوانان و کاتای انفرادی، رضا مرادی و سجاد مجدم به ترتیب به مقام اول و دوم دست یافتند و امیرمهدی فرطوسی و عرشیا حسین‌زاده نیز مشترکا بر سکوی سوم ایستادند.

همچنین در بخش کومیته انفرادی نوجوانان و در وزن 47- کیلوگرم، امیررضا نوشادی و غلامرضا جهانگیری به ترتیب بر سکوی اول و دوم ایستادند و امیرحسین سلامات و مرتضی سلیمانی مشترکا به مقام سوم دست یافتند.

در وزن 52- کیلوگرم نیز مهدی پلیمی و عرفان محمدی به ترتیب مقام اول و دوم را کسب کردند و سبحان عباسی و امیرحسین جانکی نیز مشترکا سوم شدند.

در همین بخش و در وزن57- کیلوگرم، باربد خدادی‌نیا و مهدی عاشوری نیز به ترتیب بر سکوی اول و دوم ایستادند و حسین بریهی و اسامه عبیات نیز مشترکا به مقام سومی دست یافتند.

همچنین در وزن 63- کیلوگرم، سیدعباس ضیایی و علی عنافچه به ترتیب به مقام اول و دوم دست یافتند و عرفان کی شمس و کامیار نوروزی نیز بر سکوی سومی ایستادند.

در وزن 70- کیلوگرم نیز، آریا شریفی  و خلیل زبیدی به ترتیب به مقام های اول و دوم دست یافتند.

در آخرین وزن بخش کومیته انفرادی نوجوانان و در وزن 70+ کیلوگرم، ابوالفضل فتحی و ابوالفضل ویسی شیخ رباط به ترتیب حایز مقام اول و دوم شدند و امیررضا مقصودی و امیرحسین اسدی نیز مشترکا بر سکوی سومی این مسابقات ایستادند.

این رقابت ها که در سالن پوریای ولی اهواز برگزار شد، در بخش رقابت های جوانان و در کاتا انفرادی نیز دنبال شد و مرتضی نصیری و حسین کاویانی به ترتیب بر سکوی اول و دوم این بخش ایستادند و مجتبی اسکندری و عیسی لطیفی زادگان نیز مشترکان سوم شدند.

همچنین در بخش کومیته انفرادی جوانان و در وزن 55- کیلوگرم، متین طالبی پور و دانیال حمیداوی به ترتیب به مقام اول و دوم دست یافتند و محمد بابا احمدی  و آرین یوسفی نیز مشترکا بر سکوی سوم ایستادند.

به این ترتیب در وزن 61- کیلوگرم، مختار مطور و حسن نبهان زاده نیز به ترتیب بر سکوی اول و دوم ایستادند و محمد رضا حزبایی زاده و شایان حاجتی نیز مشترکا به مقام سومی رسیدند.

در همین بخش و در وزن 67- کیلوگرم، آبتین نورالدین موسی و علیرضا حزبایی زاده به ترتیب حایز مقام اول و دوم شدند و حسین بنی اسد و ضیای سعدی نیز مشترکا بر سکوی سوم ایستادند.

همچنین در وزن 76- کیلوگرم نیز، امیرمحمد الوندی و مجید سلیمانی به ترتیب به مقام های اول و دوم دست یافتند و امیرحسین آقاطبایی و مصطفی سلامی مشترکا به مقام سومی دست یافتند.

در آخرین وزن این رقابت ها، در بخش کومیته انفرادی جوانان وزن 76+ کیلوگرم، محمد برون و حسین کیانی به ترتیب بر سکوی اول و دوم ایستادند و امیر حسین سنلی و احمد نیسیان پور نیز مشترکان به مقام سوم رسیدند.

همچنین این رقابت ها با قضاوت شاهرخ باوی، پیمان عبدالحسین پور، امین شعیانپور، نادر طهماسبی، تفاخ، کیایی منش، مهدی شاکری، سید علی علیمرادی، فرهاد میناپور و علی هوشیار زاده برگزار شد.

لازم به ذکر است که نفرات اول هر رده با حمایت کامل هیات کاراته استان خوزستان به مسابقات "کاراته وان ایران" که در ارومیه برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز