رییس هیات هندبال خوزستان در گفت و گوی اختصاصی با برنا؛

استعداد یابی اولویت اول هندبال خوزستان/ ضرورت توجه به هندبال بانوان/ تحول در آموزش هندبال خوزستان ضروری است

۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۶:۴۴:۰۱
کد خبر: ۸۹۹۳۲۷
استعداد یابی اولویت اول هندبال خوزستان/ ضرورت توجه به هندبال بانوان/ تحول در آموزش هندبال خوزستان ضروری است
سروش کجبافی گفت: استعداد یابی اولویت هندبال خوزستان بوده و در این راه با برنامه ریزی پای کار آمده ایم و پذیرای نظرات صاحب نظران و پیشکسوتان ورزش استان هستیم.

سروش کجبافی ظهر امروز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار برنا در اهواز، اظهار کرد: اولویت اول ما استعدادیابی است و به دنبال این هستیم کمیته استعدادیابی همگانی هیات را فعال کنیم. در همین راستا کار گروهی متشکل از نمایندگانی از آموزش و پرورش و چند تن از هیات علمی رشته تربیت بدنی و صاحب‌نظران و پیشکسوتان هندبال خوزستان تشکیل خواهد شد.

او گفت: در راستای توسعه هندبال دانش آموزی به دنبال بستن تفاهم نامه با آموزش و پرورش در خصوص احیای این رشته در مدارس هستیم.

رییس هیات هندبال خوزستان با اشاره به ظرفیت‌های بالای هندبال استان، افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر چهار تیم در لیگ یک کشور داریم، به دنبال این هستیم که در سال آینده حداقل با یک تیم در لیگ برتر حضور داشته باشیم.

 کجبافی در خصوص هندبال بانوان خوزستان نیز گفت: تیم های بانوان شهرستان ها نسبت به تیم آقایان ضعیف تر بوده و لازم است که با تلاش و توجه بیشتر به این بخش از ظرفیت های خوب بانوان استفاده خواهیم کرد و ورزش بانوان را توسعه می دهیم.

او با بیان اینکه آموزش هندبال استان نیاز به تحول دارد، تصریح کرد: این هیات در خصوص برگزاری دوره های آموزش لازم در بخش داوری، عملکرد مناسبی نداشته و نسبت به دیگر استان‌ها عقب مانده ایم، اما در بحث مربیگری چندین مربی در سطح ملی داریم و در این بخش نسبتا عملکرد قابل قبولی ارایه شده است.

رییس هیات هندبال خوزستان در خصوص هندبال ساحلی و توجه به این بخش، اظهار کرد: با توجه به وجود شهرستان های ساحلی در خوزستان، متاسفانه در این بخش فعال نیستیم و امیدواریم با همکاری شهرداری ها و ادارات ورزش و جوانان شهرهای ساحلی استان، زمین های هندبالی که وجود دارد را احیا کرده و تا پایان سال بخش هندبال ساحلی خوزستان را فعال کنیم و سال آینده در مسابقات استعدادیابی هندبال ساحلی، شاهد حضور نمایندگانی از استان خوزستان باشیم.

 کجبافی برنامه ریزی ها برای توسعه هندبال در خوزستان را ضروری دانست و تاکید کرد:  با برنامه پای کار آمده ایم و پذیرای نظر همه صاحب نظران هستیم. هیات هندبال با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند و در این خصوص تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا کمبودی متوجه هندبال خوزستان نشود.

 او در خصوص اعزام تیم‌های مختلف زیر نظر هیات هندبال به مسابقات کشوری افزود: امسال تمامی اعزام های هیات انجام شده و تیم پایه و نوجوانان خوزستان در اصفهان توانست تیم میزبان را شکست دهد و تیم بانوان و پسران نایب قهرمان مسابقات دانش آموزی شدند.

رییس هیات هندبال خوزستان در پایان بیان کرد: بنده به عنوان نماینده هندبال خوزستان خود را موظف به پاسخگویی به رسانه ها می دانم و تمام تلاشم را در راستای شناساندن این رشته ورزشی به بخش های مختلف استان انجام می دهم. در این راه پذیرای راهنمایی ها و برنامه های همه صاحب نظران و دلسوزان ورزش خوزستان هستم.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز