استاندارخوزستان تاکید کرد:

تمهیدات لازم برای اربعین حسینی در خوزستان مهیا است

۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۹:۰۰:۲۰
کد خبر: ۹۰۴۴۵۳
تمهیدات لازم برای اربعین حسینی در خوزستان مهیا است
استاندار خوزستان گفت: با تشکیل کمیته‌های مختلف و برنامه‌ریزی انجام شده تمهیدات لازم برای استقبال، پذیرایی و عبور زایران اربعین حسینی از این استان به عتبات عالیات فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی در نشست شورای اداری اندیمشک با موضوع برنامه ریزی ایام اربعین حسینی اظهار کرد: اندیمشک امسال ایستگاه معین مرز مهران است و با توجه به خدمات رسانی مطلوب این شهرستان طی سال های اخیر، امیدواریم امسال هم شاهد تلاش بیشتر دراین زمینه باشیم.

او گفت: مردم و مسوولین خوزستان همچون سال های قبل میزبان شایسته زایران خواهند بود و از هم اکنون با استقرار موکب ها در گذرگاه های مرزی شلمچه و چذابه، با جان و دل منتظر ورود زایران عتبات عالیات هستند.

استاندار خوزستان افزود: با تشکیل کمیته‌های مختلف و برنامه‌ریزی انجام شده تمهیدات لازم برای استقبال، پذیرایی و عبور زایران اربعین حسینی از این استان به عتبات عالیات فراهم شده است.

در این نشست فرماندار اندیمشک هم اظهار کرد: امسال مواکب بیشتری در محورهای شهرستان راه اندازی می شوند، از سوی دیگرکمیته های چندگانه ای در اندیمشک با هدف خدمات رسانی کیفی به زایران ایام اربعین فعال شده اند.

پیمان جهانگیری افزود: با توجه به معرفی اندیمشک به عنوان ایستگاه معین مرز مهران و پیش بینی افزایش چشمگیر زایران، همه امکانات برای رفاه زایران بسیج شده اند.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز