سخنگوی ستاد اربعین دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد:

عراق مصدومان و فوت شدگان حادثه تصادف زوار ایرانی را تحویل داد/انتقال مصدومان به بیمارستان های آبادان و خرمشهر

۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۵:۳۸:۵۱
کد خبر: ۹۰۷۰۹۴
عراق مصدومان و فوت شدگان حادثه تصادف زوار ایرانی را تحویل داد/انتقال مصدومان به بیمارستان های آبادان و خرمشهر
سخنگوی ستاد اربعین دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: شب گذشته سه مصدوم و دو زایر فوت شده حادثه تصادف شلمچه عراق، تحویل اورژانس دانشکده علوم پزشکی آبادان شدند.

امین منصور امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا با بیان اینکه سه مصدوم حادثه دیده و دو زایر فوت شده تصادف اتوبوس زوار ایرانی و مینی بوس عراقی که روز گذشته در شلمچه عراق رخ داد، شب گذشته در مرز شلمچه تحویل فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان شدند، اظهار کرد: روز گذشته در مجموع 25 مصدوم و دو فوتی تحویل نیروهای اورژانس دانشکده علوم پزشکی آبادان شدند.

او با بیان اینکه در حین سانحه تصادف تعدادی از زوار ایرانی مصدوم و دو فوت شده به مرکز درمانی بصره منتقل شده بودند، گفت: مصدومین پس از مداوای اولیه در عراق به اورژانس دانشکده علوم پزشکی آبادان تحویل داده شدند و طبق تشخیص به بیمارستان های ولی عصر(عج) خرمشهر و آیت الله طالقانی آبادان انتقال یافتند تا مداوای لازم بر روی آنها صورت گیرد.

سخنگوی ستاد اربعین دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: دو هموطن فوت شده نیز برای انتقال به سردخانه، تحویل آمبولانس حمل اجساد شهرداری شدند.

لازم به ذکر است که حدود ساعت 2:45 دقیقه بامداد روز جمعه 12 مهرماه جاری، بر اثر برخورد دو دستگاه اتوبوس و مینی بوس در خاک عراق(حدودا 15 کیلومتری شلمچه عراق به سمت بصره) 30 نفر از زوار کشورمان دچار حادثه شدند.

طبق گفته رییس اورژانس دانشکده علوم پزشکی آبادان؛ پس از اطلاع 6 دستگاه آمبولانس به مرز شلمچه اعزام و 22 مصدوم حادثه به بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر  انتقال داده شدند که از این تعداد 11 نفر به دلیل سطحی بودن جراحات مداوا شده و ترخیص شدند و 11 مصدوم باقیمانده به منظور انجام مراحل تشخیصی تحت مراقبت هستند.

همچنین طبق اعلام روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان، افراد آسیب دیده و فوت شده این حادثه اهل شهرهای  شیراز، بروجرد، اصفهان، دهدشت و خرمشهر هستند.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز