سرپرست هیات قایقرانی خوزستان در گفت و گو با برنا خبر داد:

احداث کمپ زمستانه قایقرانی با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند

۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۶:۲۱:۳۹
کد خبر: ۹۰۸۴۸۴
احداث کمپ زمستانه قایقرانی با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند
سرپرست هیات قایقرانی خوزستان از توافق اولیه میان هیات قایقرانی خوزستان با سازمان منطقه آزاد اروند به منظور احداث کمپ زمستانه قایقرانی در رودخانه بهمن شیر خبر داد.

جلال دریس امروز در گفت‌ و گو با خبرنگار برنا در اهواز با اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به ضرورت توسعه ورزش قایقرانی در خوزستان و استفاده از ظرفیت‌های موجود در این زمینه تفاهم اولیه با سازمان منطقه آزاد اروند به منظوراحداث کمپ زمستانه قایق‌رانی صورت گرفته است.

او با اشاره به اینکه دیدارهای متعددی در این خصوص صورت گرفته، گفت: در جلسه ای با معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های موجود در این منطقه به منظور توسعه ورزش و خصوصا قایقرانی خوزستان صحبت شد و به نتایج قابل توجهی دست یافتیم.

سرپرست هیات قایقرانی استان خوزستان افزود: بر اساس توافق اولیه مقرر شد جانمایی احداث کمپ زمستانه قایقرانی در خوزستان در رودخانه بهمنشیر توسط هیات قایقرانی استان انجام شود و این کمپ با کمک منطقه آزاد اروند احداث شود.

دریس بیان کرد: هیات قایقرانی خوزستان توسعه ورزش قایقرانی و استفاده همه جانبه از تمام ظرفیت ها را در اولویت قرار داده است.

سرپرست هیات قایقرانی خوزستان در پایان تصریح کرد: با احداث این کمپ، خوزستان توانایی میزبانی از تیم‌های ملی و تیم های داخلی و خارجی را به دست آورده و گام بلندی در توسعه قایقرانی کشور برداشته خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز