جشنواره گل و کارت زرد در تبریز؛

کسب سه امتیاز در ۴۵ دقیقه/فولاد ماشین سازی را متوقف کرد

۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۷:۱۶:۳۱
کد خبر: ۹۱۴۱۳۰
کسب سه امتیاز در ۴۵ دقیقه/فولاد ماشین سازی را متوقف کرد
تیم فوتبال فولاد خوزستان در یک دیدار بیرون از خانه و پرگل مقابل ماشین سازی تبریز، به برتری رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفتمین دیدار خود مهمان تیم فوتبال ماشین سازی تبریز بود که در پایان شاگردان نکونام با برتری سه بر دو، به یک برد شیرین بیرون از خانه دست یافتند.

نیمه اول این دیدار، اولین شانس گل برای میزبان رقم خورد و در دقیقه 15 پنالتی اعلام شده به سود ماشین‌سازی را احمدرضا زنده‌روح بر خلاف حرکت شهاب گردان زد و تیمش را یک گل پیش انداخت.

هنوز شادی گل اول دیدار از چهره شاگردان خطیبی نرفته بود که درست دو دقیقه بعد روی پاس خوب و به موقع کولی بالی در دقیقه 17، ایوب والی با شوت روی پا توپش را از خط دروازه ماشین سازی عبور داد تا هر دو تیم مساوی کار را دنبال کنند.

در ادامه و در دقیقه 27 این دیدار نریمان جهان با عبور از دو بازیکن فولاد خود را به محوطه جریمه رساند و گوشه دروازه را هدف گرفت و توانست توپش را به تور دروازه شهاب گردان برساند تا تیمش یک بار دیگر از مهمانی جنوبی پیشی بگیرد.

شاگردان نکونام اما دست بردار نبودند و هشت دقیقه بعد  صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و حیدریه که گوشه دروازه ماشین سازی را نشانه گرفته بود، توپش پس از برخورد به شانه عبدالله زاده، وارد دروازه ماشین سازی شد تا مجددا دو تیم به تساوی برسند.

ده دقیقه بعد از تساوی دو تیم اینبار سانتر حیدریه به ایوب والی رسید و این بازیکن با تکنیک با شوت سر ضرب و زمینی دومین گل خود در این دیدار و سومین گل فولاد را به ثمر رساند تا در دقیقه 45 شاگردان نکونام برنده به رختکن بروند.

نیمه دوم اما بر عکس نیمه اول توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و فقط سهم هر تیم یک کارت زرد از داور بود. به این ترتیب نتیجه 90 دقیقه دیدار در 45 دقیقه تعیین شد و شاگردان نکونام در یک دیدار بیرون از خانه سه امتیاز شیرین را کسب کردند.

در همین راستا جواد نکونام در این دیدار شهاب گردان، ایوب والی، موسی کولی‌بالی، فرزاد جعفری، وحید حیدریه، احمد عبدالله‌زاده، سینا مریدی(75- وحید نامداری)، محمد آبشک، محمد قاسمی‌نژاد(82- صابر حردانی)، حسن بیت‌سعید(90- میثم دورقی) و لوسیانو پریرا را به میدان فرستاده بود.

همچنین علیرضا حیدری، ادواردو دوسانتوس، شاهین توکلی، فردین عابدینی(46- مسیح زاهدی)، عزیز معبودی، شاهین ثاقبی(69- قائم اسلامی‌خواه)، احمدرضا زنده‌روح، محمد قادری(66- جفرسون دخسوس)، بابک مرادی، سامان نریمان‌جهان و علی آل‌کثیر بازیکنان رسول خطیبی در مصاف با فولاد خوزستان بودند.

این دیدار با قضاوت بیژن حیدری و کمک سعید قاسمی و مهدی الوندی برگزار شد و نظارت این دیدار بر عهده علی نقی مصطفی نژاد بود.

در این دیدار عزیز معبودی(33)، سامان نریمان‌ جهان(44)، علی آل‌کثیر(46)، از ماشین‌سازی و فرزادجعفری(32)- وحید حیدریه(43)- لوسیانو پریرا(48)  از فولاد کارت زرد داور را دریافت کردند.

لازم به ذکر است که تیم های فولاد خوزستان در پایان هفته هفتم با 12 امتیاز فعلا در جایگاه چهارم و تیم ماشین سازی تبریز با هفت امتیاز در جایگاه 11 لیگ برتر قرار دارند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز