سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد:

دیدارمان با پرسپولیس حکم ۶ امتیاز را دارد/هواداران با حضورشان ما را حمایت کنند/برای داوران احترام قایل هستیم

۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۶:۴۳:۱۶
کد خبر: ۹۱۹۶۴۷
دیدارمان با پرسپولیس حکم ۶ امتیاز را دارد/هواداران با حضورشان ما را حمایت کنند/برای داوران احترام قایل هستیم
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: دیدار فردای ما با پرسپولیس حکم 6 امتیاز را دارد و هر تیم که بتواند به آن دست پیدا کند خود را به صدر جدول نزدیک می کند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با پرسپولیس در اهواز اظهار کرد: شرایط دو تیم با توجه به هم امتیازی و جایگاهشان در جدول لیگ برتر حساس و ویژه است چرا که سه امتیاز این دیدار فاصله میان دو تیم را باعث می شود.

او گفت: پرسپولیس دارای بازیکنان ملی پوش خوبی است و با توجه به قهرمانی های چند فصل اخیر به دنبال ادامه این روند هستند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: اما ما هم فولاد خوزستان هستیم و نشان دادیم که خوب بازی می کنیم و تا کنون توانستیم نتایج دلخواهمان را به دست بیاوریم.

نکونام با شاره به اینکه در دیدار با پرسپولیس خوشبختانه محروم و مصدوم نداریم، بیان کرد: آنچه که برای موفقیت در دیدار فردا برای ما بسیار مهم است، حفظ آرامش و تمرکزمان است.

او در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص جذب بازیکن جدید اضافه کرد: جذب بازیکن در حال حاضر بسیار سخت است زیر بازیکنان اکثرا در باشگاه ها در حال فعالیت هستند اما با ارتباطاتی که داریم و رایزنی های انجام شده با چند باشگاه در نیم فصل به دنبال تقویت تیم هستیم.

نکونام با بیان اینکه به دنبال ارایه یک بازی زیبا و البته کسب امتیاز این دیدار هستیم، ادامه داد: این هم یک رقابت مثل دیگر دیدار های لیگ است و قطعا این رقابت پایان یک ماراتن نیست هر چند این دیدار از نظر ما 6 امتیازی است و به دنبال جدا شدن و صعود به رتبه های بالای جدول هستیم به هر حال شرایط تیم ها در آخر فصل مشخص می شود.

او در خصوص روند رو به رشد تیم فولاد بیان کرد: روند رو به رشد تیم حاصل تلاش شبانه روزی باشگاه، کادر فنی و بازیکنان سخت کوش فولاد است که باعث شده تیم سیر صعودی را در پیش بگیرد به ویژه از زمانی که آذری وارد مجموعه شده است و این روند ادامه دارد.

سرمربی فولاد خوزستان در پاسخ به سوالی در خصوص داورهای این فصل افزود: آنچه برای ما مهم است، فارغ از بحث داوری ارایه یک بازی خوب است. همواره به بازیکنان گفته ام که داوران برای ما قابل احترام هستند. خورشیدی هم داور با تجربه کشورمان است و امیدوارم فردا قضاوت خوبی داشته باشد و ما هم بدون دغدغه به کار فنی خودمان بپردازیم.

نکونام در پایان با بیان اینکه برای ما بسیار مهم است که هوادارن در کنارمان باشند و به تیم انگیزه دهند، تصریح کرد: از هواداران می خواهیم مثل همیشه طی 90 دقیقه تیم رو حمایت کنند مثل دیدار قبلی که در دقایق آخر گل زدیم و برنده شدیم. باید در کنار هم حرکت رو به جلویی داشته باشیم. امیدوارم مثل همیشه هواداران با حضور در استادیوم از ما حمایت کنند.

لازم به ذکر است که فولاد خوزستان فردا در ورزشگاه خانگی خود(فولاد آره نا) از ساعت 17:45 دقیقه، میزبان تیم فوتبال پرسپولیس است.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز