معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان خبر داد:

کسب رتبه اول آبادان در پروژه مهر استان خوزستان

۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۱:۳۰:۲۹
کد خبر: ۹۲۰۵۷۰
کسب رتبه اول آبادان در پروژه مهر استان خوزستان
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان گفت: آموزش و پرورش آبادان با کسب امتیاز ۱۰۰ برای اولین بار رتبه اول پروژه مهر استان خوزستان را کسب کرد.

حبیب اله رمضانی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با اعلام این خبر اظهار کرد: کیفیت بخشی، ارتقای عدالت آموزشی و تلاش برای تامین تجهیزات مورد نیاز مدارس از مهمترین مزیت های اجرای  پروژه مهر است که  نمادی از همبستگی، تحول، مدیریت کارآمد و هدفمند در نظام تعلیم و تربیت  است.

او گفت: ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش آبادان در پنج کارگروه سازماندهی، تعمیر و تجهیز مدارس، توجیه و تبلیغ و اطلاع رسانی، تایید صلاحیت، نظارت و ارزریابی برای اجرایی شدن اهداف پروژه مهر تشکیل شد و با برنامه ریزی صورت گرفته برای اولین بار با اجرای بدون نقص پروه مهر، این رتبه بدست آمد.

مدیر آموزش و پرورش آبادان در پایان افزود: تلاش های مدیران مدارس و همچنین مشارکت های مردمی، همکاری فرمانداری ویژه شهرستان آبادان، سازمان منطقه آزاد اروند، سپاه، کانون بسیج فرهنگیان، شهرداری، شورای شهر، برخی از ادارات و سازمان های شهری با آموزش و پرورش نقش بسزایی در کسب این نتیجه داشته است که جای تشکر و قدر دانی دارد.

لازم به ذکر است که سال گذشته آبادان در نتایج ارزیابی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با اختلاف چند صدم درصدی رتبه دوم را به خود اختصاص داده بود.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز