سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد:

قضاوت داور خوب بود/سر بسته می گویم برخی نمی خواهند جایگاه فولاد بالای جدول باشد/بازیکنانم ایوب والی را الگوی خود قرار دهند

۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۲۰:۵۶:۱۰
کد خبر: ۹۲۹۶۶۳
جواد نکونام گفت: به صورت سربسته می گویم برخی نمی خواهند جایگاه فولاد در بالای جدول لیگ برتر باشد، اما قطعا اگر به تحرکات خود ادامه دهند نام آنها را فاش می کنم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، جواد نکونام در نشست خبری پس از دیدار تیمش با گل گهر سیرجان با تبریک برد تیمش به مردم خوزستان و بازیکنان تیم، اظهار کرد: با اینکه کمبود بازیکن داریم بازیکنانم تلاش کردند و خوب بازی کردند. همچنین تیمی که با سیستم 5-4-1 بازی می کند، شرایط برای حریف بسیار سخت می شود.

او گفت: همانطور که می دانید این تیم بسیار بسته بازی می کند و در دیدار قبلش با پدیده حتی می توانست برنده دیدار شود و از بازیکنان بلند قد بهره می برد و با شوت های مستقیم کار را برای حریف سخت می کنند.

نکونام با بیان اینکه به غیر از ابتدای نیمه دوم روی هیچ صحنه ایی از بازی اشتباه نکردیم و این دیدار را به خوبی مدیریت کردیم، افزود: در نیمه دوم با تغییر سیستم حریف روی ضد حملات می توانستیم به گل های بیشتری دست پیدا کنیم، اما در کل از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم و امیدوارم این پیروزی ها تداوم داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه ترجیح می دهید خوب بازی کنید، ببرید و تماشاچی هم لذت ببرد یا فقط مهم بردن است، بیان کرد: ما در دیدار قبل با ذوب آهن هم خوب بازی کردیم و تقریبا اجازه هیچ موقعیتی را به حریف ندادیم، اما متاسفانه یا خوشبختانه در ایران مُد شده که آمار و پاس گل و شوت را مطرح می کنند که اصلا در فوتبال دنیا جایگاهی ندارد و فقط در حد یک آمار هستند.

او ادامه داد: در فوتبال باید با توجه پتانسیلی که دارید باید هدف گذاری کنید و به دنبال هدفتان بروید و ما نسبت به هدف و جایگاهی که به دنبالش هستیم در حال تلاشیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص قضاوت این دیدار اضافه کرد: همانطور که زمان هایی گفتیم پنالتی های ما گرفته نشد، باید بگوییم داوری این دیدار بسیار خوب بود و من از این بابت رضایت دارم زیرا آقای بای همه صحنه ها و برخوردها را به خوبی قضاوت کرد.

نکونام با بیان اینکه یه سری آدم ها در خوزستان هستند که نمی خواهند جایگاه فولاد در بالای جدول باشد، افزود: این موضوع را به صورت سربسته می گویم اما قطعا اگر به تحرکات خود ادامه دهند نام آنها را فاش می کنم و شما خبرنگاران باهوش هستید و می دانید چه کسانی چه کارهایی انجام می دهند اما من تا زمانی که سرمربی فولاد هستم برای این تیم می جنگم و توقع دارم آن افراد نیز به فولاد کمک کنند.

او افزود: این افراد در زمان هایی که تیم نتیجه می گیرد هم دست از تحرکات خود بر نمی دارند و اگر این روند ادامه پیدا کند نام آنها را فاش می کنم تا بر حسب وظیفه و امانت داری بتوانیم از فولاد حمایت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا همه بازیکنان به خوبی از تکنیکشان برای تیم استفاده نمی کنند و فقط شیمبا دست به کارهای تکنیکی و حمل توپ می زند بیان کرد: حسن بیت سعید امروز دو سه حرکت خوب انجام داد که اگر بدشانس نبود، زودتر گل می زد. بستگی به تیم حریف دارد. تیمی که فقط بازی مستقیم می کند و بازیکنان بلند قدش را جلو می گذارد، هافبک های ما را از بازی خارج می کند و شرایط برای ما سخت می شود. در ضد حمله ما در دو سه صحنه تک به تک شدیم، به عرض آمدیم، شوت زدیم یا ارسال کردیم. صابر حردانی که حدود 35 دقیقه بازی کرد، دو موقعیت گل ایجاد کرد. این بستگی به شرایط بازی دارد و نسبت به تاکتیک حریف رقم می خورد. بازی امروز مستقیم و فیزیکی بود.

نکونام افزود: از بازیکنانم می خواهم ایوب والی را الگوی خود کنند. واقعا برای ما فوق العاده بازی می کند و به تمام معنا یک کاپیتان خوب برای فولاد است. خودتان می دانید شرایطی که یک سری از بازیکنان ما متاسفانه به وجود آورده اند، کار را برای ما سخت کرد، اما ایوب والی به عنوان کاپیتان و بزرگتر تیم، واقعا بزرگی می کند و من از این بایت از ممنون او هستم و امیدوارم به همین روند ادامه دهد تا در کنار هم به موفقیت دست یابیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص شعار برخی تماشاچیان علیه روح الله سیف اللهی اضافه کرد: به نظر مردم احترام می گذارم.

نکونام در پایان در پاسخ به سوال خبرنگاری در باره سینا مریدی، بیان کرد: اگر او را دیدید، سلام برسانید.

لازم به ذکر است که تیم فوتبال فولاد خوزستان از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال در یک دیدار خانگی مقابل گل گهر سیرجان با دو گل ایوب والی و حسین بیت سعید به برتری رسید و با 19 امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز