استاندار خوزستان بیان کرد:

لزوم تنظیم چارت سازمانی مدیریت بحران متناسب با حجم فعالیت ها/فکر جدی دولت برای اصلاح زیرساخت های استان/نوسازی ۱۰ هزار واحد مسکونی بافت فرسوده مسجدسلیمان با کمک های بلاعوض و وام کم بهره

۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۲:۱۹:۳۰
کد خبر: ۹۳۳۶۶۱
لزوم تنظیم چارت سازمانی مدیریت بحران متناسب با حجم فعالیت ها/فکر جدی دولت برای اصلاح زیرساخت های استان/نوسازی ۱۰ هزار واحد مسکونی بافت فرسوده مسجدسلیمان با کمک های بلاعوض و وام کم بهره
استاندار خوزستان در مراسم بهره برداری از کانکس مدیریت بحران سیار و تحویل ۱۸ دستگاه خودروی شستسوی چند منظوره، گفت: باید چارت سازمانی خود را متناسب با مقیاس بحران در استان های مختلف تنظیم نماییم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی امروز یکشنبه ۱۷ آذرماه در مراسم افتتاح و بهره برداری از کانکس سیار فرماندهی مدیریت بحران و تحویل ۱۸ دستگاه خودرو شستشوی چند منظوره معابر که با حضور اسماعیل نجار معاون وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران در محل استانداری خوزستان برگزار شد، با بیان اینکه حتما ساماندهی مدیریت بحران برای استان های بحران خیز لازم است، اظهار کرد: باید چارت سازمانی خود را متناسب با مقیاس بحران در استان های مختلف تنظیم نماییم. چارت سازمانی باید سیال و عملیات محور باشد و متناسب با فعالیت باشد چون ساختار واحد برای همه استان ها منجر به هدر رفت منابع و فرصت ها می شود.

او با یادآوری اینکه در این سال ها خوزستان درگیر مشکلات و مسایل مختلفی بوده است، گفت: آتش سوزی در پتروشیمی(سال ۹۵)، ریزگردهای شدید همراه با بارش کم و خاموشی شبکه برق و پس از آن هم مشکلات ابرخشکسالی، سیل و زلزله مواردی است که در سال های اخیر در استان رخ داد و این مشکلات سبب شد تا دولت برای اصلاح زیرساخت های استان فکر جدی نماید.

استاندار خوزستان افزود: در جریان سیل ابتدای امسال و همچنین بحران های گذشته همه دستگاه ها برای کنترل و مدیریت این مشکلات وارد شدند و خوشبختانه به لطف خدا توانستیم بحران ها را کنترل و مدیریت کنیم.

نماینده عالی دولت در خوزستان با بیان اینکه حتما ساماندهی مدیریت بحران برای استان های بحران خیز لازم است بیان کرد: باید متناسب با فعالیت ها ساختار تعریف کنیم. اگر چنین باشد در پیشگیری و مدیریت حوادث می‌توانیم سریع تر و موثرتر عمل نماییم.

او اضافه کرد: در بخش های مختلف از جمله ریزگردها، برق و آب اقدامات خوبی در سطح استان صورت گرفته است از جمله اینکه حدود ۵۰ تا ۶۰ هزار هکتار کانون های فوق حاد را مهار کردیم و با اقدامات امسال این رقم به ۹۰ هزار هکتار خواهد شد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: پایداری سیستم برق نسبت به قبل افزایش چشمگیری داشته اما همچنان از متوسط کشور عقب است.

نماینده عالی دولت در خوزستان افزود: در نظر داریم ده هزار واحد بافت فرسوده در مسجدسلیمان را با کمک بلاعوض و وام های کم بهره نوسازی کنیم و موافقت های اولیه این مصوبه گرفته شده که امیدواریم به تصویب نهایی دولت برسد.

شریعتی در پایان بیان کرد: باید کارها را به شکل موثر و پیگیر تداوم دهیم تا استان را در برابر بحران ها مقاوم و پایدار نماییم.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز