سر مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست قبل از دیدار با ماشین سازی تبریز بیان کرد:

با حمایت هوادران و شجاعت بازیکنان نتیجه خواهیم گرفت/فدراسیون بین من و استراماچونی تبعیض قایل نشود/ ماشین سازی تیم جوان و خطرناکی است

۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۰:۱۳:۱۷
کد خبر: ۹۳۵۸۹۹
با حمایت هوادران و شجاعت بازیکنان نتیجه خواهیم گرفت/فدراسیون بین من و استراماچونی تبعیض قایل نشود/ ماشین سازی تیم جوان و خطرناکی است
سرمربی صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل ماشین سازی تبریز گفت: برای بازی فردا آماده هستیم، امیدوارم که هوادران به استادیوم بیایند و حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، دراگان اسکوچیچ در نشست پیش از دیدار تیمش با ماشین سازی تبریز اظهار کرد: فردا بازی مهمی داریم. در هفته گذشته شانس خود را مقابل شاهین بوشهر از دست دادیم. امیدواریم بچه ها فردا بتوانند نتیجه خوبی کسب کنند.

او در خصوص مصدومین و محرومین تیمش در دیدار فردا گفت:"مسلم مجدمی" را به دلیل چهار کارته بودن در اختیار نداریم، هر چند امیدواریم بازیکنان مصدوم به این دیدار برسند.

اسکوچیچ در خصوص وضعیت تیمش افزود: هر چند مشکلات زیاد ی داریم، اما گلایه ای نمی توانم داشته باشم، با شهامت و شجاعت به بازی‌ها ادامه می دهیم.

او در خصوص دیدار تیمش با ماشین سازی تبریز بیان کرد: ماشین سازی، تیم جوان، پرتحرک و خطرناکی است و در 6 دیدار اخیر خود موفق عمل کرده و ما با یک تیم با تجربه مواجه هستیم.

سرمربی طلایی پوشان در خصوص پیشنهاد تراکتور سازی به او تصریح کرد: این پیشنهاد مربوط به 8 ماه پیش است. اکنون سرمربی صنعت نفت هستم و به چیز دیگری فکر نمی‌کنم.

اسکوچیچ در خصوص حمایت فدراسیون و وزارت خارجه به منظور پرداخت طلب استراماچونی و عدم توجه به مشکلات صنعت نفت، اظهار کرد: اگر قرار است کمک و حمایتی شود باید برای همه باشد، یا برای هیچ کس. اگر فدراسیون این چنین می خواهد عمل کند، من هم از باشگاه‌های قبلی خود(خونه به خونه و ملوان) طلبکار هستم، به آنها نیز رسیدگی شود. البته نمی‌خواهم این تفاوت دیدگاه بین دو کشور ایتالیا و کرواسی وجود داشته باشد زیرا با هم همسایه هستیم و بین ما دوستی دیرینه ایی است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان بیان کرد: باشگاه مشکلات زیادی دارد. ما آخرین تیم بودیم که کار خود را شروع کردیم. شخصا فیلم بسیاری از بازیکنان مورد نظرم را تحلیل کرده بودم، اما وقتی دیدیم باشگاه مشکل دارد، صرف نظر کردیم. اما قطعا در نیم فصل در چند پست به بازیکن جدید نیاز داریم.

لازم به ذکر است که فردا شنبه از ساعت 16:40 دقیقه در استادیوم تختی آبادان صنعت نفت آبادان در حالی به مصاف ماشین سازی تبری 19 امتیازی و با رتبه ی نهم جدول می رود، که هر کدام یک بازی عقب افتاده در نیم فصل را نیز باید انجام بدهد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با 23 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز