سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز بیان کرد:

داور اسیر جَو دیدار شده بود/خوب کار کردیم به بازیکنانم افتخار می کنم

۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۱:۴۴:۵۷
کد خبر: ۹۳۶۴۵۴
داور اسیر جَو دیدار شده بود/خوب کار کردیم به بازیکنانم افتخار می کنم
سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: در برخی موارد داور وسط تصمیماتش را پس از صحبت با کمک‌داور تغییر می داد و از تمرکز خوبی برخوردار نبود و اسیر جَو این دیدار شده بود.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، رسول خطیبی امشب پس از شکست تیمش در برابر صنعت نفت آبادان در نشست خبری پایان بازی با بیان اینکه داور این دیدار  ۸ تا ۹ خطای ما را نگرفت، اظهار کرد: به تیم صنعت نفت آبادان بابت پیروزی در دیدار امروز تبریک می‌گویم اما ما هم می‌توانستیم امتیاز بگیریم و برنده باشیم.

او با اشاره به اینکه در این دیدار مسایل داوری بسیاری را شاهد بودیم، گفت: در برخی موارد داور وسط تصمیماتش را پس از صحبت با کمک‌داور تغییر می داد و از تمرکز خوبی برخوردار نبود و اسیر جَو این دیدار شده بود.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با اشاره به غیب چند بازیکن ماشین‌سازی در این بازی افزود: با وجود اینکه چند بازیکن اصلی را نداشتیم اما خیلی خوب کار کردیم و فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتیم.

خطیبی با اشاره به فشار صنعت نفت در طول دیدار به رقبا، بیان کرد: با وجود اینکه در طول مسابقه خوب کار کردیم اما فشارهای صنعت نفت باعث شد تا در ثانیه‌های پایانی تمرکزمان را از دست بدهیم و گل بخوریم. من به بازیکنانم افتخار می‌کنم، این رقابت تمام شد و به فکر دیدار آینده هستیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در پایان در خصوص وقت‌کشی بازیکنانش بیان کرد: کدام صحنه‌ها را می‌گویید؟! زمانی که دو بازیکن ما آسیب دیدند و روی زمین افتادند و تعویض شدند؛ من متوجه منظور شما نمی‌شوم!

لازم به ذکر است که عصر امروز و از ساعت 16:40 دقیقه تیم ماشین سازی تبریز مهمان صنعت نفت آبادان بود که در پایان با نتیجه یک بر صفر از میزبانش شکست خورد.

تیم ماشین سازی در پایان هفته 15 با 19 امتیاز در جایگاه 9 جدول لیگ برتر قرار گرفت.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز