استاندار خوزستان خبر داد:

هیات دولت بازسازی ۱۰ هزار واحد از بافت فرسوده مسجدسلیمان را به تصویب رساند

۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۳:۴۶:۲۱
کد خبر: ۹۳۶۴۷۴
هیات دولت بازسازی ۱۰ هزار واحد از بافت فرسوده مسجدسلیمان را به تصویب رساند
استاندار خوزستان گفت: هیات دولت ساخت ده هزار واحد از بافت فرسوده شهرستان مسجدسلیمان را به تصویب رساند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان با اعلام این خبر اظهار کرد: به پیشنهاد وزارت کشور و تصویب سازمان برنامه و بودجه کشور هیات وزیران مصوب کرد تعداد ۱۰ هزار واحد مسکونی از بافت فرسوده شهرستان مسجدسلیمان در طی سه سال تا سال ۱۴۰۰ بازسازی و نوسازی شود.

او گفت: در شهرستان مسجدسلیمان حدود ۱۳ هزار واحد بافت فرسوده داریم که تعداد هزار و ۴۳۰ واحد در زلزله آسیب دید و قرار شد مورد بازسازی قرار گیرد، همچنین تعداد هزار و ۴۳۰ واحد از بافت فرسوده مسجدسلیمان به وزارت نفت محول شده است که تعداد ۵۰۰ واحد تکمیل شده و ۹۰۰ واحد باقیمانده نیز در دستور کار قرار دارد و ده هزار واحد هم با مصوبه دولت نوسازی و بازسازی خواهد شد.

استاندار خوزستان افزود: بر اساس این طرح به هر واحد مبلغ ۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت خواهد شد همچنین وام های کم بهره برای بازسازی و نوسازی این واحدها اختصاص می یابد که ما به تفاوت سود این وام ها توسط دولت به بانک ها پرداخت خواهد شد.

مقام عالی دولت در خوزستان بیان کرد: کار ساخت این ده هزار واحد به بنیاد مسکن خوزستان سپرده شده است همچنین بنیاد مسکن مازندران نیز معین خوزستان در اجرای طرح خواهد بود و مطابق برنامه ریزی صورت گرفته ساخت هزار واحد در سال جاری، ۴۵۰۰ واحد در سال ۹۹ و ۴ هزار و ۵۰۰ واحد در سال ۱۴۰۰ در دستور کار قرار دارد.

شریعتی در پایان افزود: این کار جزو اقدامات بی نظیر دولت محسوب می‌شود که با وجود تنگناهای مالی این خدمت را به مردم شریف مسجدسلیمان ارایه خواهد داد تا علاوه بر بازسازی بافت فرسوده، این شهر در برابر بلایای طبیعی همچون زلزله مقاوم شود.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز