سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد:

فقط به زاگرب و بوسیدن دخترم فکر می کنم/حضور سپاهان در محوطه جریمه حریفان مثل پنالتی است/حس کردم در استادیوم های انگلستان هستم

۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۲۰:۱۰:۰۱
کد خبر: ۹۴۲۴۶۳
فقط به زاگرب و بوسیدن دخترم فکر می کنم/حضور سپاهان در محوطه جریمه حریفان مثل پنالتی است/حس کردم در استادیوم های انگلستان هستم
دراگان اسکوچیچ سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: تنها برنامه ام رفتن به زاگرب از طریق تهران و استانبول و بوسیدن دخترم به همراه کیک شکلاتی و یه عروسک خوشگل است.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، دراگان اسکوچیچ پس از پیروزی دلچسب تیمش مقابل سپاهان اصفهان در نشست خبری حاضر شد و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به بازیکنان در رختکن گفته بودم که ایمان دارم می توانید بازی را ببرید. درست است در نیمه اول اشتباهات بچه گانه ای داشتند و در سمت چپ کمی مشکل بوجود آمد، ولی در نیمه ی دوم تصمیم و خواست قلبی تیم ما بود که می خواست این رقابت را با پیروزی به پایان برساند.

او گفت: در نیمه دوم از خط دفاع، تیم سپاهان را پِرس کردیم. واقعا برای این نتیجه خوشحال هستم و از بچه ها رضایت دارم که با عقل و قلب خود بازی کردند. سپاهان آنقدر خوب است که حضور آنها در محوطه ی جریمه حریفان مثل پنالتی است، اما ما توانستیم آنها را کنترل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص برنامه تیمش برای نیم فصل دوم بیان کرد: تنها برنامه ام رفتن به تهران، سپس استانبول و رسیدن به زاگرب است تا بتوانم با یه کیک شکلاتی و عروسک زیبا دخترم را ببوسم.

او در خصوص شارژ مالی بازیکنان که امروز انجام شد و تاثیر آن بر این دیدار، اضافه کرد: خوشحال هستم که بازیکنان پول گرفته اند. اما به آنها گفته ام انگیزه ی شما باید از درونتان باشد. تا بتوانید پیروز شوید. پول بالاخره می رسد، اما چیزی که مهم است انگیزه ی قلبی شما برای پیروزی است.

اسکوچیچ اضافه کرد: احتمالا 6 یا 7 روز به بچه ها استراحت می دهیم. آن ها 6 ماه سخت را پشت سر گذاشتند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان با تمجید از هوادران صنعت نفت تصریح کرد: آنها عالی بودند. به حدی حمایت کردند که گاهی اوقات  حس می کردم در استادیوم های انگلستان هستم.

لازم به ذکر است که تیم صنعت نفت آبادان در دیداری معوقه از هفته یازدهم در خانه به مصاف سپاهان رفت که در پایان با نتیجه 4 بر 2 مهمان خود را شکست داد و با 30 امتیاز (با تفاضل گل کمتر نسبت به تیم تراکتور) در جایگاه چهارم قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز