سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان بیان کرد:

انتظار رقابت سخت با تیم شهرداری بندر عباس را داشتیم/بازیکنانم طبق برنامه عمل کردند و بردیم

۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۲۱:۳۵:۴۴
کد خبر: ۹۴۴۷۳۴
انتظار رقابت سخت با تیم شهرداری بندر عباس را داشتیم/بازیکنانم طبق برنامه عمل کردند و بردیم
سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: بازیکنانم امروز بازی بهتری نسبت به قبل از خود نشان دادند و با تمرکز بودیم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، هماد سامری امشب پس از برد تیمش مقابل تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از دیدارهای قبلی که قدری ضعیف تر و بی تمرکز بازی کردیم، تلاش کردیم تا بازیکنان را از لحاظ روحی روانی آماده تر به میدان بفرستیم.

او گفت: در نیمه نخست هنوز فشاری از دیدار های گذشته روی دوشمان بود که نتوانسته بودیم با آن کنار بیایم، اما در نیمه دوم این مشکل را پشت سر گذاشتیم.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان افزود: بازیکنانمان امروز بازی بهتری نسبت به قبل از خودشان نشان دادند و تمرکز بهتری داشتند هر چند که بسیاری از پرتاب هایمان گل نشد اما چون در دفاع و بازی تمرکز لازم را داشتیم، توانستیم در این دیدار رقابت بهتری نسبت به دیدار قبل به نمایش بگذاریم.

سامری اضافه کرد: احترام بسیاری زیادی برای تیم خوب بندرعباس قایلم، تیمشان خیلی خوب کار می کند، با توجه به بازیکنان خوبی که به تیمشان اضافه شده، انتظار رقابت سخت را داشتیم و در این باره فکر کرده بودیم، و این دیدار طبق پیش بینی هایمان پیش رفت.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در پایان تصریح کرد: از بازیکنانم راضی ام چون کارهایی را که از آنان خواسته بودم به طور دقیق در این دیدار انجام دادند حتی شوت هایی که گل نشد هم در چارچوب کار تیمی مان بود. انشاله بتوانیم این روند را حفظ کنیم.

لازم به ذکر است که از هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال، تیم پالایش نفت آبادان میزبان تیم شهرداری بندرعباس بود که در پایان با نتیجه 81 بر 69 مهمان خود را شکست داد و با 26 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم مهرام در جایگاه پنجم جدول رقابت ها باقی ماند.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز