در پیامی مشترک اعلام شد؛

خوزستان بار دیگر دین خود را به اسلام ادا کرد/قدردانی از مردم خوزستان بابت حضور و تشییع باشکوه پیکر شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس

۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۱:۴۷:۰۰
کد خبر: ۹۴۶۵۹۰
خوزستان بار دیگر دین خود را به اسلام ادا کرد/قدردانی از مردم خوزستان بابت حضور و تشییع باشکوه پیکر شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس
در پیامی مشترک؛ استاندار خوزستان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز و فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) از میزبانی و حضور میلیونی مردم خوزستان در تشییع پیکر پاک و مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدشان تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز و سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) در پیامی مشترک از میزبانی و حضور میلیونی مردم خوزستان در تشییع پیکر پاک و مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدشان تقدیر و تشکر کردند.

متن پیام به شرح ذیل است.

 

بسم الله الراحمن الرحیم

ولا تهنوا ولا تحزنوا و انتم الاعلون

سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یارانش در هودجی از نور بر شانه های مردم خوزستان در اهواز تشییع شد.

موج های آسمانی در خیابان های اهواز به راه افتادند و تابوت های قدسی چونان کشتی هایی از جنس آفتاب بر دست ها تشییع شدند.

امروز خورشید و ماه حتی به مردم خوزستان غبطه می خوردند.

کهکشان هایی از آسمان فرود آمده بودند تا حاج قاسم سلیمانی و همراهانش را  به بام ملکوت بدرقه کنند.

امروز اهواز شهیدانی را به تشییع برخاست که کروبیان عالم بالا در انتظار رسیدنشان سر از پای نمی شناسند که جای و جایگاه آنان این است:

"فی مقعد صدق عند ملیکٍ مقتدر"

حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر یاران شهیدشان از خاک نجیب خوزستان به ایران اسلامی درآمدند و نسیم ولایت را که با آمدن ثامن الحجج(ع) به ایران تابیده بود یکبار دیگر بر جان و جهان ما تاباندند.

شگفتا از این حضور عاشقانه مردم، تاریخ خوزستان جمعیتی به این بالایی و والایی به خود ندیده است، خوزستان بار دیگر دین خود را به اسلام ادا کرد، حضوری اینچنین که بر خاسته از عشقی سترگ و شکوهمند است را چگونه می توان توصیف و از آن تقدیر کرد.

قدر شناسی تان مبارک باد که حضور حاج قاسم را در هشت سال دفاع مقدس و گردنه ها و گرداب ها از یاد نبردید.

سپاسگزار حضورتان مگر خداوند جلیل و روح بلند شهیدان باشد که از سحرگاه به پای ایستادید تا دشمن بداند هزاران قاسم سلیمانی از خون پاکش روییدند و گلستان ولایت از سربازان و سرداران تهی نخواهد شد.

به پاس آنچه که امروز مردم خوزستان در تشییع ملکوتی و الهی سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و دیگر همرزمانش آفریدند، از جان و دل سپاسگزارشان هستیم که فریاد امروزشان، پرچم برافراشته تشیع علوی را برافراشته تر کرد و پرچم سرخ حسین ابن علی(ع) را بر بام فلک به اهتزاز در آورد.

خداوندا به عزت شهیدانت، سایه ی ولایت را از سر ما وا مگیر و عزت و سربلندی امت اسلام را افزون تر کن.

آن فرو ریخته گل های پریشان در باد

کز می جام شهادت همه مدهوشانند

یادشان زمزمه نیمه شبِ عالم باد

تا نگویند که از یاد فراموشانند

 

غلامرضا شریعتی

استاندار خوزستان

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فر

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز

سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج)

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز