سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان بیان کرد:

بازیکنان بومی نشان دادند قابل اعتمادند/کوبل داوری باید از سلامت بازیکنان هم حراست کند

۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۸:۱۵:۵۷
کد خبر: ۹۴۸۱۶۸
بازیکنان بومی نشان دادند قابل اعتمادند/کوبل داوری باید از سلامت بازیکنان هم حراست کند
سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: امروز بازیکنان آبادانی تیم لحظات خوبی را ساختند و نشان دادند که می توان به آنها اعتماد کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، هماد سامری امشب پس از ببرد تیمش مقابل تیم نیروی زمینی تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تیم نیروی زمینی اعم از بازیکنان و کادر فنی تیم محترمی است، اظهار کرد: بازی امروز برای ما بازی خوبی بود، و به نظرم بازیکنانمان خیلی خوب کارهایی  را که باید انجام دادند.

او گفت: چند مصدومی که در این دیدار داشتیم، خیلی کارمان را سخت کرد، یکی از بازیکنان نیروی زمینی دایم دستش را باز می کرد و به همین خاطر دو بازیکن ما(یکی از ناحیه گونه و دیگری بینی) مصدوم شدند.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان افزود: به نظرم کوبل داوری باید از سلامت بازیکنان نیز حراست کند این گونه اتفاقات چندان خوب نیست و به رغم تذکر چندین باره ام در این مورد، اما توجهی نشد و تا آخر بازی این مسیله تکرار شد.

سامری بیان کرد: این آسیب دیدگی ها پیش از بازی با مهران می تواند خیلی به ما آسیب بزند اما جای خوشحالی بود که بازیکنان آبادانی تیم خوب ظاهر شدند.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در پایان اضافه کرد: بازیکنان آبادانی، همان هایی که از رده های پایه ای چند سالیست همراه تیم هستند خوشبختانه لحظات خوبی را ساختند که نشان می دهد پتانسیل خوبی دارند و می توان به آنها اعتماد کرد.

لازم به ذکر است که دیدار هفته هفدهم لیگ برتر بسکتبال، پالایش نفت آبادان میزبان نیروی زمینی تهران بود که در پایان با نتیجه 97 بر 54 مهمان خود را شکست داد و با 30 امتیاز به جایگاه دوم جدول رقابت ها صعود کرد.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز