عضو شورای اسلامی شهر آبادان مطرح کرد:

تبدیل منطقه تانکفارم آبادان به گود زباله غیر رسمی/ لزوم ورود جدی اداره محیط زیست و رسانه ها به موضوع

۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۶:۲۰:۵۱
کد خبر: ۹۴۹۳۹۰
تبدیل منطقه تانکفارم آبادان به گود زباله غیر رسمی/ لزوم ورود جدی اداره محیط زیست و رسانه ها به موضوع
عضو شورای اسلامی شهر آبادان گفت: در حال حاضر منطقه تانکفارم به گود زباله غیر رسمی تبدیل شده ‌ متاسفانه وضعیت بدی دارد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، حسن کمری ظهر امروز در جلسه کارگروه مدیریت پسماند که در محل سرسرای اجتماعات فرمانداری ویژه شهرستان آبادان برگزار شد، ضمن تاکید بر اینکه یک فاجعه زیست محیطی در این محل در حال رخ دادن است، اظهار کرد: وضعیت کنونی این منطقه نه تنها سبب بر هم زدن منظر شهری شده بلکه کارکرد محیط زیست آنجا معنا نشده است.

او گفت: از رسانه ها می خواهیم تا با ورود جدی به این موضوع مانع از تشدید وضعیت نابهنجار کنونی این منطقه شده ضمن اینکه دخالت جدی مسوولان محیط زیست در این باره را نیز خواهانیم.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر آبادان در بخش دیگری از سخنان خود درباره موضوع انتقال محل دفن پسماند شهری آبادان به محل دفن زباله خرمشهر ضمن تاکید بر اینکه انجام این کار به لحاظ ریالی کار بزرگیست و تنها ۲ ماه برای اجرای آن پیش بینی شده، افزود: اکنون درباره پروژه ای صحبت می کنیم که تنها بر روی کاغذ است و تا کنون هیچ گام عملیاتی برای آن برداشته نشده است.

کمری بیان کرد: از یک سو در حال طی ماه های منتهی به نوروز هستیم و از سوی دیگر هم زیر ساخت لازم برای انتقال پسماندها وجود ندارد، نه اعتبار خاصی برای اجرای آن پیش بینی و تخصیص داده شده و نه شهرداری های آبادان و خرمشهر توان مالی انجام این کار را دارند.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر آبادان در پایان تصریح کرد: شهرداری آبادان در اعتبارات جاری خود نیز دچار مشکل است و امکان هزینه کرد ریالی را ندارد، باید در این باره چاره اندیشی و تصمیم گیری جدی صورت گیرد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز