با حضور ۴۰ تیم از ۲۰ استان در اهواز؛

برترین های مسابقات پرس سینه قهرمانی کشور معرفی شدند/تیم ملی حفاری اهواز قهرمان چهار بخش رقابت ها شد

۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۰۷:۳۶:۱۵
کد خبر: ۹۵۴۴۴۱
برترین های مسابقات پرس سینه قهرمانی کشور معرفی شدند/تیم ملی حفاری اهواز قهرمان چهار بخش رقابت ها شد
رقابت های پرس سینه قهرمانی کشور گرامیداشت"سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی" شب گذشته با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، رقابت های پرس سینه قهرمانی کشور گرامیداشت"سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی" شب گذشته با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

 این رقابت ها در ۴ رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با حضور ۴۱۰ ورزشکار در قالب ۴۰ تیم از ۲۰ استان در دو بخش با لوازم و بدون لوازم برگزار شد تا در پایان نفرات برگزیده این رقابت ها به تیم ملی دعوت شوند.

در همین راستا در بخش نوجوانان به ترتیب تیم های ملی حفاری اهواز، چهار محال و بختیاری و هیات هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان به ترتیب در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

همچنین تیم های ملی حفاری اهواز، مکث پاور سیستان و بلوچستان و هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی در بخش جوانان به ترتیب به مقام اول تا سوم دست یافتند.

در بخش بزرگسالان نیز تیم های ملی حفاری اهواز، هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان و هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

همچنین در بخش مسترها نیز تیم های ملی حفاری اهواز، هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان و هیات بدنسازی و پرورش اندام فارس به مقام اول تا سوم دست یافتند.

لازم به ذکر است که در مراسم پایانی این رقابت های افشین حیدری مدیرکل و ابراهیم نصیری معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، اردوان قاسمی رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان، پرویز امیری رییس حراست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان حضور داشتند.

رقابت های پرس سینه قهرمانی کشور گرامیداشت"سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی" از یکشنبه ۲۹دی ماه تا دوم بهمن ماه به میزبانی اهواز برگزار شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز