در نامه کارکنان آبفار خوزستان از وزیر نیرو خواسته شد:

تعیین تکلیف وضعیت خدمات رسانی و تسریع در ادغام یا تعلیق یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی

۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۱:۳۹:۴۰
کد خبر: ۹۵۴۵۷۴
تعیین تکلیف وضعیت خدمات رسانی و تسریع در ادغام یا تعلیق یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی
جمعی از کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان در نامه ای از وزیر نیرو خواهان تعیین تکلیف وضعیت خدمات رسانی و تسریع در ادغام یا تعلیق یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی شدند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، جمعی از کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان در نامه ای از وزیر نیرو خواهان تعیین تکلیف وضعیت خدمات رسانی و تسریع در ادغام یا تعلیق یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی شدند.

متن نامه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای مهندس اردکانیان

وزیر محترم نیرو   

سلام علیکم

ما جمعی از کارکنان شرکت آب و فاضلاب  روستایی استان خوزستان خداوند سبحان را شاکریم که نعمت خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی، با سقایی به مردم شریف ساکن در مناطق  روستایی این استان زرخیز را نصیبمان نموده است. همچنین بسیار خرسندیم که در دولت یازدهم از وجود حضرتعالی که از نیروهای خادم انقلاب و پرتلاش وزارت نیرو می باشید در راس این وزارتخانه استفاده شده است و اکنون با آگاهی از درایت و وفاداری حضرتعالی به خط امام راحل(ره) و تبعیت از مقام عظمای ولایت، بدینوسیله نارضایتی و اعتراض خود را نسبت به بلاتکلیفی  شرکت آبفا روستایی اعلام و خواهان تغییر و تعیین تکلیف وضعیت هستیم.

با توجه به مصوبه یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی توسط هیات وزیران و انجام این موضوع به صورت آزمایشی در استان های بوشهر، قم، چهارمحال بختیاری و آذربایجان غربی، در سال ۱۳۹۲ برای آگاهی حضرتعالی از وضعیت دو شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی در استان بوشهر و سایر استان ها اعلام می شود مدیریت مشترک این دو شرکت توسط یک نفر، همراه با نتیجه مناسب و قابل قبولی همراه نبوده است.

حال که مجدد این طرح در حال اجراست و به صورت کاملا شتاب زده و غیر شفاف در حالی مراحل  اجرایی را طی می کند که باعث ایجاد اختلال های در عرصه خدمات رسانی در این  شرایط سخت شده است.

همچنین به نظر می رسد  بازگشت به شیوه سابق و اعمال شیوه مدیریت هر شرکت توسط یک مدیر جداگانه می تواند مفیدتر و در راستای عمل به وظایف و حرکت در مسیر اهداف این دو شرکت باشد.

از حضرتعالی به عنوان مقام عالی وزارت نیرو خواهشمندیم فریاد رسمان باشید و با تعیین تکلیف وضعیت خدمات رسانی و تسریع در ادغام یا تعلیق یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی تا انجام مراحل صحیح و شفاف زمینه خدمت رسانی مطلوب به مردم شریف استان خوزستان را فراهم آورید.

 

جمعی از کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز