از سوی رییس هیات کشتی منطقه آزاد اروند اعلام شد:

شرایط عمومی و نحوه برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان و جوانان، قهرمانی باشگاه های اروند

۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۰:۴۷:۰۷
کد خبر: ۹۵۵۱۳۷
شرایط عمومی و نحوه برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان و جوانان، قهرمانی باشگاه های اروند
رییس هیات کشتی منطقه آزاد اروند نحوه برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان و جوانان، قهرمانی باشگاه های اروند تحت نام جام پهلوان"اسماعیل عباسی" را شرح داد.

میلاد قلاوند امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان، اوزان مسابقات را بدون ارفاق وزن در رده نوجوانان(آزاد و فرنگی) ۴۵، ۴۸، ۵۱، ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۱، ۸۰، ۹۲، ۱۱۰ کیلوگرم اعلام کرد.

او گفت: اوزان رده جوانان در بخش فرنگی ۵۵، ۶۰، ۶۳، ۶۷، ۷۲، ۷۷، ۸۲، ۸۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم و در بخش آزاد ۵۷، ۶۱، ۶۵، ۷۰، ۷۴، ۷۹، ۸۶، ۹۲، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم است.

  رییس هیات کشتی منطقه آزاد اروند شرایط سنی نوجوانان را شامل متولدین یازدهم دی ماه ۱۳۸۱ تا یازدهم دی ۱۳۸۴ و متولدین دوازدهم دی ماه ۱۳۸۳ تا دهم دی ماه ۱۳۸۴ بیان کرد و افزود: متقاضیان شرکت در مسابقات می توانند با ارایه رضایت نامه محضری ولی و گواهی پزشکی در مسابقات شرکت کنند.

قلاوند اظهار کرد: جوانان علاقمندان به حضور در مسابقات نیز باید به لحاظ سنی جزو متولدین یازدهم دی ماه ۱۳۷۸ تا دهم دی ماه ۱۳۸۱ و یازدهم دی ماه ۱۳۸۱ تا دهم دی ماه ۱۳۸۲ باشند.

قلاوند از اصل شناسنامه غیر مخدوش عکس دار، کارت ملی، کارت بیمه ورزشی معتبر، معرفی نامه غیر دست نویس و غیر مخدوش اداره ورزش و جوانان یا هیات شهرستان مربوطه که اوزان کشتی گیران در آن مشخص شده و تکمیل فرم پیوست به عنوان دیگر مدارک لازم برای ثبت نام نوجوانان و جوانان متقاضی شرکت در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی، قهرمانی باشگاه های اروند جام پهلوان اسماعیل عباسی نام برد و یادآور شد: ارایه تمامی مدارک بالا توسط شرکت کنندگان الزامی بوده و در غیر این صورت از شرکت آنان در مسابقات جلوگیری می شود.

او گفت: مسابقات روز پنج شنبه برابر با دهم بهمن ماه سال جاری در محل خانه کشتی آبادان برگزار می شود.

 رییس هیات کشتی منطقه آزاد اروند اضافه کرد: وزن کشی تمامی اوزان در دهم بهمن ماه جاری و از ساعت ۱۴ تا ۱۴:۳۰ انجام می شود ضمن آنکه زمان آغاز مسابقات نیز راس ساعت ۱۶ همان روز خواهد بود.

قلاوند افزود کرد: محدودیتی برای اعزام نفرات تیم های شرکت کننده در اوزان مختلف پس از تایید اداره ورزش و جوانان و هیات کشتی شهرستان مربوطه وجود ندارد.

رییس هیات کشتی منطقه آزاد اروند تصریح کرد: باشگاه های  شهرستان های آبادان و خرمشهر علاقمند به شرکت در مسابقات موظفند لیست خود را از طریق دورنگار تا تاریخ هفتم بهمن ماه به شماره ۵۳۳۲۹۲۶۵ ارسال کنند.

او یادآور شد: در اوزانی که تعداد نفرات بیش از سه نفر باشد به نفرات اول تا سوم مسابقات حکم و مدال قهرمانی اهدا می شود.

رییس هیات کشتی منطقه آزاد اروند با تاکید بر اینکه تیم ها نمی توانند از کشتی گیران غیربومی استفاده کنند، گفت: در صورتی که کشتی گیری در تیمی غیر از محل سکونت خود از سوی اداره ورزش و جوانان معرفی شود تمامی عواقب این موضوع برعهده صادر کننده معرفی نامه است و در صورت اثبات در هر مرحله از مسابقات که باشد از جدول رقابت ها حذف می شود.

قلاوند در پایان بیان کرد: مسابقات برابر آخرین قوانین و مقررات ابلاغی فدراسیون کشتی انجام می شود و شهرستان ها موظفند مربیان دارای دفترچه مربیگری را به مسابقات اعزام کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز