فرمانده انتظامی شهرستان آبادان خبر داد:

دستگیری سارقان به عنف موبایل کمتر از ۲۴ساعت در آبادان

۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۶:۳۰:۵۲
کد خبر: ۹۵۷۷۶۵
دستگیری سارقان به عنف موبایل کمتر از ۲۴ساعت در آبادان
فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری سارقان به عنف موبایل در کمتر از ۲۴ ساعت در آبادان خبر داد.

سرهنگ سید محسن تقی زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با اعلام این خبر، اظهار کرد: درساعت ۲۳ و ۵۵ دقیقه شب نهم بهمن ماه جاری پس از دریافت گزارشی مبنی بر وقوع  یک فقره سرقت به عنف تلفن همراه در یک باب مغازه جگر فروشی واقع در بلوار طیب شهر آبادان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او گفت: در تحقیقات اولیه ی ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ قدس، مشخص شد سارقان با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک، با در دست داشتن یک قبضه چاقو وارد مغازه شده و ضمن تهدید صاحب مغازه اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه او کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان افزود: ماموران تخصصی آن کلانتری با رصد اطلاعاتی و تحقیقات میدانی توانستند کمتر از ۲۴ ساعت هویت سارقان و مخفیگاه آنان را در منطقه ذوالفقاری این شهرستان شناسایی و سحرگاه روز گذشته پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات سریع هر دو متهم را دستگیر کنند.

تقی زاده با بیان اینکه سارقان دارای میانگین سنی ۲۰ تا ۲۴ ساله بودند، بیان کرد: سارقان در بازجویی های اولیه پلیس، به پنج فقره سرقت موبایل در سطح شهر اعتراف کردند.

به گفته فرمانده انتظامی آبادان سارقان برای تکمیل اعترافات شان به دیگر سرقت های احتمالی، تحویل پلیس آگاهی شهرستان آبادان شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز