پایان رقابت های کشتی آزاد جوانان عمومی و قهرمانی باشگاه های خوزستان؛

قهرمانی نفت امیدیه در جام باشگاه های خوزستان/نفت مسجدسلیمان و هیات کشتی اهواز بر سکوی دوم و سوم ایستادند+ببینید

۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۲۲:۰۴:۴۰
کد خبر: ۹۵۷۸۳۷
قهرمانی نفت امیدیه در جام باشگاه های خوزستان/نفت مسجدسلیمان و هیات کشتی اهواز بر سکوی دوم و سوم ایستادند+ببینید
نتایج تیمی و انفرادی رقابت های کشتی آزاد جوانان عمومی و قهرمانی باشگاه های خوزستان امروز جمعه با پایان رقابت ها، مشخص شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی باشگاه های خوزستان به میزبانی خانه کشتی شماره یک اهواز طی دیروز و امروز(10 و 11 بهمن ماه جاری) در اهواز برگزار شد.

در این دوره 121 کشتی گیر از 10 شهرستان به رقابت پرداختند که در پایان باشگاه فرهنگی ورزشی نفت امیدیه با کسب 161 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد.

در همین راستا و در بخش نتایج تیمی، باشگاه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان با 154 امتیاز و هیات کشتی شهرستان اهواز با 124 امتیاز نیز برسکوی دوم و سوم ایستادند.

در این دوره تیم های هیات کشتی شهرستان های شوشتر با 118 امتیاز، دزفول با 113 امتیاز و باغملک با 102 امتیاز نیز در رده های چهارم تا ششم قرار گرفتند.

در بخش انفرادی نیز   در وزن 57 کیلوگرم ابراهیم فرهنگ(نفت امیدیه)، مهدی تقدس پور بر سکوی اول و دوم ایستادند و آرمین پناهی(دزفول) و اشکان بداغی(نفت امیدیه) نیز به طور مشترک به مقام سومی دست یافتند.

در وزن 61 کیلوگرم، امیرحسین طاهری(باغملک)و دانیال شریفی(نفت امیدیه) به ترتیب به مقام اول و دوم دست یافتند و ابوالفضل خادمی(بندرامام) و شایان قاسمی(نفت مسجدسلیمان) نیز به طور مشترک به مقام سومی دست یافتند.

همچنین در وزن 65 کیلوگرم، سجاد جوکار(نفت امیدیه) و امیر زلکی(شوشتر) به ترتیب در جایگاه اول و دوم قرار گرفتند و امین عابدی اصل(بندرامام) و دانش عیوضی(باغملک) نیز بر سکوی سومی ایستادند.

در وزن 70 کیلوگرم نیز کامران حاتمی(شوشتر) و سجاد عزیزی(نفت مسجدسلیمان) به عناوین اول و دوم دست یافتند و فرهان صلواتی(اهواز) و احمدرضا مرادیان(اندیمشک) عنوان سومی را کسب کردند.

در وزن 74 کیلوگرم، یونس رمضانی(دزفول) و محمد اردوش(اهواز) بر سکوی اول و دوم ایستادند و علیرضا حافظی(نفت مسجدسلیمان) و علی نیرومنش(نفت امیدیه) نیز به مقام سومی دست یافتند.

همچنین در وزن 79 کیلوگرم، اسماعیل شهنی(نفت مسجدسلیمان) و رضا شمس آبادی(دزفول) به ترتیب اول و دوم شدند و آرین جهانگیری(نفت مسجدسلیمان)و محمد مرادی طریفی(شوشتر) نیز به مقام سومی رسیدند.

در وزن 86 کیلوگرم نیز مجید سلیمانی(نفت مسجدسلیمان)و رضا ملکی(دزفول) به مقام های اول و دوم دست یافتند و سینا شیرعلی(نفت امیدیه) و مهران زنگنه(باغملک) بر سکوی سومی ایستادند.

در وزن 92 کیلوگرم، محمد عراری(بندرامام) و ابوالفضل آرپناهی(شوشتر) به مقام های اول و دوم دست یافتند و محمدعلی شریفات(نفت امیدیه)و فرشاد سلیمانی(نفت مسجدسلیمان) به مقام سومی دست یافتند.

در 97 کیلوگرم نیز بهروز مختاری(دزفول) و شهروز برات پور(اهواز) بر سکوی اول و دوم ایستادند و محمد رضایی(نفت امیدیه) و علی خواجه زاده(نفت مسجدسلیمان) نیز به عنوان سومی رسیدند.

در سنگین وزن(125 کیلوگرم) نیز آرش ارشادی(اهواز) و سعید حسین پور(نفت مسجدسلیمان) و محمد شریفات(نفت امیدیه) به ترتیب بر سکوی اول تا سوم ایستادند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز