درخشش عکاسان برنا در اولین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه اروند

۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۰۷:۲۲:۲۹
کد خبر: ۹۵۹۰۴۵
درخشش عکاسان برنا در اولین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه اروند
عکاسان خبرگزاری برنا در نخستین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه اروند به مقام های برتر دست یافتند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، شامگاه یکشنبه اختتامیه نخستین جشنواره مطبوعات و رسانه اروند با حضور مرتضی بانک دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و مشاور رییس جمهور، اسمعیل زمانی مدیرعامل و رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد اروند، محمود مختاریان استاد رسانه و روابط عمومی و نماینده هیات داوران، مسوولان منطقه ایی و دبیرخانه مناطق آزاد، فرمانداران آبادان و خرمشهر، اصحاب رسانه از سطح استان خوزستان، مناطق آزاد و کشور، در سالن آمفی تاتر 200 نفره مرکز فرهنگی و همایش های سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد و برگزیدگان این دوره معرفی شدند.

در این دوره که از خبرگزاری برنا دو خبرنگار و فقط در بخش عکس شرکت کرده بودند؛ محمد بن رشیدی در بخش استانی، برای مجموعه عکسی از سیل خوزستان با نام"جهنم آب" با رای هیات داوران و دریافت تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی، حایز مقام اول شد.

علیرضا هنرجویان نیز دیگر عکاس خبرگزاری برنا در بخش استانی، برای مجموعه عکس پرتره"زایران اربعین حسینی" با رای هیات داوران و دریافت دیپلم افتخار و جایزه نقدی حایز مقام دوم جشنواره شد.

لازم به ذکر است که هیات داوران نخستین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه اروند را دکتر علی اکبر قاضی زاده، دکتر محمود مختاریان، دکتر مهرزاد خلیلی، دکتر فریدون صدیقی و دکتر علیرضا کتابدار تشکیل دادند.

همچنین آثار برگزیده اولین دوره جشنواره از میان 340 اثر رسیده به دبیرخانه و در سه بخش استانی، ملی(مناطق آزاد) و ویژه(اروند) انتخاب و معرفی شدند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز