طی آیینی؛

از ۱۲ صادرکننده نمونه منطقه آزاد اروند تجلیل شد

۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۲۰:۴۸:۴۵
کد خبر: ۹۵۹۵۷۷
از ۱۲ صادرکننده نمونه منطقه آزاد اروند تجلیل شد
طی آیینی امشب و با حضور مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی از ۱۲ صادر کننده نمونه منطقه آزاد اروند در محل سرسرای اجتماعات این سازمان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی در این آیین اظهار کرد: در سال های نه چندان دور مردم ایران و به خصوص مردم این خطه در جنگ نظامی بودند اما امروز در جبهه ی سخت تری در عرصه اقتصادی جهاد می کنند که باید گفت سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی مهم ترین سربازان این جنگ هستند و اگر روزی توقع می رفت که فرزندانمان به جنگ علیه دشمن بروند امروز مردم از فعالان اقتصادی این انتظار را دارند که برای پیشرفت این کشور مجاهدت کنند.

 مرتضی بانک افزود: شرایط امروز به ما این مسوولیت را می دهد که با تمام توانمان نگذاریم که هجمه آمریکا سبب فروپاشی اقتصادی ما شود، آن ها تصور می کردند با فشار آوردن به ایران، این کشور دیگر نمی تواند ادامه دهد اما نشان دادیم در شهرهای کوچک و بزرگ ایران اقتصاد در حال رشد است.

مشاور رییس جمهور بیان کرد: در مناطق آزاد از سال ۹۶ تا کنون بیش از دو و نیم برابر سرمایه گذاری داخلی رشد داشته است و ما را بیش از پیش به این مهم مطمئن کرد که باید به سرمایه گذاران داخلی اعتماد بیشتری کنیم و بستر را برایشان فراهم کنیم.

بانک اضافه کرد: باید از سرمایه گذاری که با وجود تمامی مشکلات و در این شرایط بحرانی وارد عرصه شده است، تقدیر کرد دولت هم باید آماده انتقاد باشد و اگر کسی از سیاست های جاری گله می کند در تقابل با این سیاست ها و برنامه ها نیست.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی در پایان افزود: عراق برای ایران و به ویژه برای منطقه آزاد اروند یک فرصت است که آمریکا اخیرا بسیار تلاش کرد باعث اختلاف میان مردم دو کشور شود که شهادت سردار سلیمانی با توجه به شخصیت موثر و کارآمد او در این کشور یکی از مهم ترین اقدامات آمریکا برای دامن زدن به اختلافات بود.

به گزارش خبرنگار برنا، در پایان از پنج صادر کننده نمونه در آبادان؛ شمیه نصار، حمیده گطافه زاده، مهسا موسوی، محمد دلف لویمی و محمد مهاوی و هفت صادر کننده نمونه خرمشهر؛ احمدرضا کاوری، فرید حجازی پور،مریم درویشی، نادر احمدی نژاد، حسن سرادی پور، مهدی ثامری نیا و عبدالرضا سریح زاده تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز