با معرفی سه ایده برتر؛

استار آپ مهارتی طراحی و مدل لباس خوزستان به کار خود پایان داد+ببینید

۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۱۸:۰۲:۱۷
کد خبر: ۹۶۱۰۰۰
استار آپ مهارتی طراحی و مدل لباس خوزستان به کار خود پایان داد+ببینید
رویداد استار آپ طراحی و مدل لباس در حوزه کودک و نوجوان اداره کل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان با معرفی ایده های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، به مناسبت ایام الله دهه فجر استارآپ مهارتی طراحی و مدل لباس خوزستان طی سه روز برگزار شد که در پایان این رویداد تیم های"باران دوخت"، "ملیکا" و "ستاره طلایی" به ترتیب مقام‌های اول تا سوم  را کسب کردند.

مدیر کل آموزش فنی حرفه ای خوزستان در آیین اختتامیه این استار آپ بیان کرد: برگزاری این نمونه رویدادها علاوه فرهنگ‌سازی در حوزه کار آفرینی و ترویج خوداشتغالی سبب شناسایی ایده‌ها و معرفی نفرات برتر برای سرمایه‌گذاری، توسعه و کمک به اشتغال بانوان است.

عبدالنبی سواعدی افزود: نخستین استار آپ طراحی و مدل لباس با حضور ۲۴۰ شرکت کننده در قالب ۶۰ تیم که از این مجموع ۲۱ ایده پذیرفته و پس از دو روز رقابت، سه ایده برتر معرفی شدند.

او گفت: استارآپ با حضور بانوان مهارت آموخته مناطق حاشیه و کمتر توسعه یافته مناطق ملاشیه، عین دو، کوی علوی و سیاحی اهواز که در مرکز آموزش فنی و حرفه ای امام هادی(ع) اهواز  مهارت آموزی کردند توسط اداره کل آموزش فنی حرفه‌ای خوزستان و آموزشگاه های آزاد فنی حرفه ای برگزار شد.

مدیرکل آموزش فنی حرفه ای خوزستان با اشاره به اینکه مربی‌هایی که در کنار تیم‌ها برای هدایت، راهنمایی و پرورش ایده‌های خام ایده پردازان در این رویداد حضور داشتند، از مربیان و مهارت آموختگان‌ فنی و حرفه ای بودند، بیان کرد: حضور این مربیان، سرمایه‌گذاران و شرکت‌ها در جشنواره سبب شد تا ایده ها به عمل، تولید، تجاری سازی و کسب و کار سوق داده و منجر به اشتغال شود.

سواعدی اضافه کرد: با توجه به اهمیت استار آپ‌ها در توسعه اشتغال و کار آفرینی، انتظار می رود که طراحان چالش‌ها و مشکلات جامعه را در نوآوری‌های خود مدنظر قرار دهند.

لازم به ذکر است که در این رویداد معصومه سیاهی خلف، زهرا غلامی، فرزانه نقی زاده، فاطمه شریف زاده به عنوان داور وظیفه قضاوت را برعهده داشتند و در اختتامیه این جشنواره به ایده های برتر و تیم های اول تا سوم جوایز نفیسی اهدا شد.

تیم"باران دوخت" با حضور ساجده، امیری‌، محبوبه موسایی و فریباچلداوی، تیم"ملیکا" با حضور کوثر فیض اله، حورا فیض اله و سارا شریف زاده و تیم"ستاره طلایی" نیز با حضور رویا صالحی، آمنه نواصری، معصومه بساک و اسما عرار در این رویداد شرکت کرده بودند.

رویداد استارآپ طراحی و مدل لباس کودک و نوجوان از ۱۳ بهمن به مدت سه روز در مجموعه اداره کل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان برگزار شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز