با حضور معاون وزیر صمت و استاندار خوزستان؛

پروژه های شرکت فولاد خوزستان به بهره برداری رسیدند/تکمیل احداث بیمارستان نیمه کاره تخصصی بیمارهای تنفسی اهواز آغاز شد/امضای تفاهم نامه احداث ۵۰ واحد مسکونی برای محرومان شهرستان کارون

۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۸:۵۳:۰۴
کد خبر: ۹۶۲۳۹۹
پروژه های شرکت فولاد خوزستان به بهره برداری رسیدند/تکمیل احداث بیمارستان نیمه کاره تخصصی بیمارهای تنفسی اهواز آغاز شد/امضای تفاهم نامه احداث ۵۰ واحد مسکونی برای محرومان شهرستان کارون
با حضور خداداد غریب پور معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و استاندار خوزستان پروژه های مسوولیت های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان، بهره برداری و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی در آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های بخش مسوولیت های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان اظهار کرد: این شرکت در حوزه محیط زیست، مسوولیت های اجتماعی و ارایه خدمات به صنایع جانبی فولاد اقدامات خوب و موثری بر جای گذاشته است.

او با بر شمردن گسترش فعالیت حمل و نقل در حوزه فولاد به عنوان یکی از این خدمات، گفت: این اقدام زمینه ایجاد اشتغال برای ۲۰۰ نفر را در پی داشته که با خرید دستگاه های بیشتر امکان افزایش تا ۴۰۰ نفر فراهم شده است.

استاندار خوزستان با اشاره به افتتاح پروژه R.O در این شرکت افزود: با آغاز اجرای این پروژه ۱۸ ماهه، آب مورد استفاده شرکت فولاد خوزستان بازچرخانی شده و وارد چرخه خواهد شد که این امر کاهش قابل ملاحضه مصرف آب در صنعت فولاد و کاهش مشکلات زیست محیطی را در پی دارد.

شریعتی بیان کرد: فولاد خوزستان به دلیل تامین نیاز خود در زمینه خیاطی و دوخت لباس، با آغاز به کار پروژه دوخت لباس و ایجاد اشتغال برای ۱۰۰ نفر از بانوان منطقه گام دیگری در جدی برشمردن مسوولیت های اجتماعی خود برداشته است.

نماینده عالی دولت در خوزستان اضافه کرد: تعدادی منزل نیز توسط شرکت فولاد خوزستان و کمیته امداد استان برای محرومان در شهرستان کارون ساخته خواهد شد و علاوه بر این شاهد ساخت کلینیک پزشکی در منطقه قلعه چنعان و ساختمان پزشکی قانون این شهرستان خواهیم بود.

شریعتی با اشاره به خدمات اجتماعی ارایه شده توسط این شرکت در سیل استان و آبگرفتگی اهواز، تصریح کرد: زمینه و شرایط رفتاری و عملکردی صنعت در خوزستان برای مردم ملموس شده است.

استاندار خوزستان همچنین از آغاز مجدد عملیات اجرایی احداث بیمارستان ۹۶ تختخوابی تخصصی بیماری های تنفسی توسط شرکت فولاد خوزستان در اهواز خبر داد و افزود: با پایان ساخت این بیمارستان طی ۲ سال، شاهد خدمات مستقیم آن به مردم استان خواهیم بود.

لازم به ذکر است که آیین بهره برداری از پروژه های بخش مسوولیت های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان؛ تصفیه خانه شیمیایی پساب صنعتی با سرمایه‌گذاری ۹۸۰ میلیارد ریال و با هدف تصفیه مجدد و تهیه محصول آب Ro با ظرفیت ۷۵۰ متر مکعب در ساعت، افتتاحیه کارگاه آموزشی و خیاطی به منظور اشتغال و خودکفایی زنان سرپرست خانوار مناطق محروم استان در شهرک صنعتی شماره ۴ شهرستان اهواز، افتتاح پایانه خدمات رفاهی و فنی  شرکت چند وجهی فولاد لجستیک و همزمان نمایندگی آریا دیزل و ادبلو اسکای درود با بهره برداری از ۳۰ دستگاه کامیون با ارزش ۴۵۰ میلیارد ریال، کلنگ زنی آغاز مجدد عملیات احداث بیمارستان ۹۶ تخته فولاد خوزستان و امضای تفاهم نامه همکاری مشترک فولاد خوزستان با کمیته امداد به منظور ساخت ۵۰ واحد مسکونی برای محرومان با حضور خداداد غریب پور معاون وزیر صنعت معدن و تجارت، معصومه خنفری فرماندار شهرستان کارون، حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز، امیر حسین نظری رییس سازمان صنعت معدن و تجارت، علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد و مرتضی موصلی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خوزستان برگزار شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز