سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان خبر داد:

خروج ۷۵۰۰ کیلوگرم مواد غذایی ناسالم از چرخه مصرف در آبادان

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۰:۲۷:۱۸
کد خبر: ۹۶۲۶۰۸
خروج ۷۵۰۰ کیلوگرم مواد غذایی ناسالم از چرخه مصرف در آبادان
سرپرست مرکز بهداشت آبادان از خروج هفت هزار و 500 کیلوگرم مواد غذایی غیر قابل مصرف از چرخه مصرف در این شهرستان خبر داد.

جعفر ربیحاوی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با اعلام این خبر اظهار کرد: خروج موادغذایی غیر قابل مصرف از چرخه موادغذایی در سال جاری بالغ بر 7.5 تن بوده که پس از پنج هزار و 300 مورد کنترل موادغذایی با تجهیزات پرتابل و در محل عرضه و 580 نمونه برداری موادغذایی و ارسال به آزمایشگاه بوده است.

او گفت: بیش از 16هزار مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی و اماکن عمومی صورت گرفته و در این مدت قریب به چهل هزار مورد انواع کنترل‌های میدانی و آزمایشگاهی در خصوص همه آب‎‌های مصرفی انجام شده که نتیجه این تلاش‌ها در مجموع جلوگیری از شیوع انواع بیماری‌های روده‌ای با وجود مشکلات و معضلات زیست‌محیطی را به همراه داشته است.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان ضمن تشکر از همکاری شهروندان در خصوص کشف مشکلات پنهان محیطی افزود: بیش از 220 مورد شکایت بهداشتی در سامانه 190 و شکایت حضوری در مجموعه بهداشت محیط ثبت شده که نتیجه آن پلمپ یک انبار بزرگ متخلف و رسیدگی و حل مشکلات متعدد شهروندان بوده است.

ربیحاوی در پایان بیان کرد: آغاز حذف پلاستیک از سطح عرضه توسط نانوایی شهرستان کار ویژه‌ای است که به ابتکار تیم بهداشت محیط آبادان صورت پذیرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز