هفته بیستم رقابت های لیک برتر فوتبال ایران؛

برد فولاد با طعم آفریقایی برزیلی/پیکان تهران ۱ - ۲ فولاد خوزستان

۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۷:۴۲:۵۵
کد خبر: ۹۶۴۳۳۷
برد فولاد با طعم آفریقایی برزیلی/پیکان تهران ۱ - ۲ فولاد خوزستان
شاگردان جواد نکونام در یک دیدار خارج از خانه با نتیجه دو بر یک تیم پیکان تهران را شکست دادند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال فولاد خوزستان امروز از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال مهمان تیم پیکان تهران بود که در پایان توانست با نتیجه دو بر یک به یک برد بیرون از خانه دست یابد.

نیمه اول این دیدار تا دقیقه 22 پاپاپای پیش رفت تا اینکه در دقیقه 23 شوت سریع آیاندا پاتوسی از پشت محوطه جریمه وارد دروازه پیکان شد تا شاگردان نکونام در زمین حریف با یک گل پیش افتاده باشند.

در ادامه نیمه اول با تک گل فولادی ها به پایان رسید و ادامه این رقابت در نیمه مربیان دنبال شد.

نیمه دوم نیز هر دو تیم به قصد گل زنی حملاتی را طراحی کردند تا اینکه در دقیقه 84 فولاد خوزستان به دلیل دفع اشتباه مدافع پیکان و برخورد توپ با دست او، صاحبت پنالتی شد که لوسیانو پریرای برزیلی توانست این موقعیت را به گل تبدیل کند و فولاد دو بر صفر از میزبانش پیش افتد.

این پایان کار نبود و شاگردان ویسی در 86 با شوت علیرضا کوشکی با شوتی محکم از پشت محوطه جریمه دروازه شهاب گردان را باز کرد تا در پایان نتیجه این دیدار دو بر یک به نفع فولاد خوزستان به پیایان برسد و شاگردان جواد نکونان در یک دیدار خارج از خانه به برتری برسند.

در همین راستا آرام آیراپتیان، میلاد شیخی سلیمانی، ابراهیم صالحی(دقیقه 64، جابر انصاری)، فراز امامعلی، سعید واسعی، جلال علی محمدی(دقیقه 70، خدابنده لو)، حجت حق‌وردی، مححدستاری، علی حمودی، امیرحسین کریمی و  شهریار مغانلو بازیکنان عبدالله ویسی در مقابل تیم فولاد خوزستان بودند.

همچنین، شهاب گردان، موسی کولیبالی، ایوب والی،  فرزاد جعفری، وحید حیدریه، محمد آبشک، آیاندا پاتوسی(دقیقه 77، مهرداد هدایتیان)، احمد عبدالله زاده(دقیقه 74، زبیر نیک نفس)، فرشاد احمدزاده، لوسیانو پریرا و صابر حردانی بازیکنان جواد نکونام در مصاف با تیم پیکان را تشکیل دادند.

این دیدار با قضاوت سیدمهدی مرجانزاده با کمک محمدرسول ذورقی و محمدعلی پورمتقی برگزار شد.

در این دیدار ایوب والی(دقیقه 30) و فرشاد احمدزاده(دقیقه 60) از فولاد خورستان و فراز امامعلی(دقیقه 60) از تیم پیکان کارت زرد داور را دریافت کردند.

لازم به ذکر است که تیم پیکان با 14 امتیاز در جایگاه شانزدهم لیگ باقی ماند و فولاد خوزستان با 30 امتیاز در جایگاه ششم لیگ برتر قرار گرفت.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز