به منظور توسعه منابع انسانی و ارتقای بهره‌وری نیروی کار متخصص؛

تفاهم‌نامه همکاری جهاد دانشگاهی و فنی و حرفه‌ای خوزستان به امضا رسید

۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۶:۰۹:۴۴
کد خبر: ۹۶۵۲۶۷
تفاهم‌نامه همکاری جهاد دانشگاهی و فنی و حرفه‌ای خوزستان به امضا رسید
به منظور توسعه منابع انسانی و ارتقای بهره‌وری نیروی کار متخصص، تفاهم‌نامه همکاری جهاد دانشگاهی و فنی و حرفه‌ای خوزستان به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، با حضور عبدالنبی سواعدی مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای  و سید علیرضا علوی رییس سازمان جهاد دانشگاهی استان خوزستان، تفاهم‌نامه همکاری توسعه منابع انسانی و ارتقای بهره‌وری نیروی کار متخصص به امضا رسید.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان در این آیین اظهار کرد: با توجه به ضرورت برنامه‌ریزی برای توسعه منابع انسانی مورد نیاز طرح‌های توسعه ایی در استان، ارتقای بهره‌وری نیروی کار متخصص و توجه به ارتقای صلاحیت های فنی و حرفه ای، توانمندسازی دانشجویان و دانش‌آموختگان برای ورود به عرصه فعالیت‌های اقتصادی و به منظور بهره وری بهتر از توان علمی طرفین و امکانات اعم از فضا و تجهیزات آموزشی موجود تفاهم‌نامه همکاری منعقد شد.

سواعدی افزود: بهره‌گیری از ظرفیت دو دستگاه در توانمندسازی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان و ایجاد و توسعه همکاری های علمی - پژوهشی و مهارتی با استفاده از ظرفیت‌های دو طرف در راستای تقویت شایستگی‌های عمومی، تخصصی و فنی گروه‌های هدف، از جمله اهداف ذکر شده در این تفاهم‌نامه است.

او بیان کرد: تبادل تجارب آموزشی و پژوهشی و استفاده بهینه از امکانات آموزشی و کارگاه‌ها، توانمندسازی دانشجویان و دانش‌آموختگان با آموزش‌های مهارتی، پیاده‌سازی فناوری و به خدمت گرفتن دانش و فناوری در حوزه ماموریت‌های دو طرف، ایجاد زمینه‌های مناسب برای گذراندن دوره‌های کار آموزی و کارورزی دانشجویان در صنایع و بنگاه‌های اقتصادی، نیازسنجی، تدوین و بازنگری استانداردهای آموزش شغل و شایستگی حرفه‌ای، همکاری در برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی، تدوین طرح‌های مشترک و همکاری در تالیف و تدوین کتاب‌ها و نشریات علمی و پژوهشی، از دیگر موارد ذکر شده در این تفاهم‌نامه است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان در پایان افزود:‌‌‌ اعتبار این تفاهم نامه از تاریخ این انعقاد به مدت سه سال شمسی بوده که تمدید، بازنگری، اصلاح و تغییرات اساسی در مفاد آن با توافق طرفین امکان پذیر خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز