با حضور استاندار خوزستان؛

اولین تندیس کشور از سردار شهید قاسم سلیمانی در اهواز رو نمایی شد

۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۴:۱۲:۰۲
کد خبر: ۹۶۵۶۴۷
اولین تندیس کشور از سردار شهید قاسم سلیمانی در اهواز رو نمایی شد
امروز و با حضور استاندار خوزستان اولین تندیس کشور از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی کشور، در اهواز رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی امروز در مراسم رونمایی از تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که با حضور سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، جمال عالمی نیسی فرماندار و موسی شاعری شهردار اهواز و جمعی از مسوولین استانی و لشکری برگزار شد، اظهار کرد: تندیس سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی به عنوان اولین تندیس در کشور امروز دوشنبه ۲۸ بهمن در اهواز مورد بهره برداری قرار گرفت.

او از سردار شهید قاسم سلیمانی به عنوان سرباز فداکار وطن یاد کرد و گفت: همانگونه که پیکر این شهید بزرگوار در بدو ورود به کشور وارد اهواز شد و برای برگزاری یک تشیع با شکوه، مورد استقبال مردم خوزستان قرار گرفت، بر ما فرض بود که اولین تندیس این مرد بزرگ در این شهر و استان رونمایی شود.

نماینده عالی دولت در خوزستان افزود: خدمات و ایثارگری های سردار شهید قاسم سلیمانی در خوزستان و کمک های ایشان در سیل اخیر استان فراموش شدنی نیست.

شریعتی در پایان با تاکید بر اینکه باید این تندیس به عنوان اولین تندیس کشور در اهواز رونمایی می شد، بیان کرد: از سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان که برای احداث این تندیس کمک های قابل ملاحظه ای داشتند، نیز تشکر می کنم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز