سایپا ۱ - ۲ صنعت نفت آبادان؛

تست بهنام سراج مثبت اعلام شد/تیر خلاص کاپیتان ریکانی

۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۷:۰۵:۵۸
کد خبر: ۹۷۰۷۷۶
تست بهنام سراج مثبت اعلام شد/تیر خلاص کاپیتان ریکانی
شاگردان بهنام سراج در یک بازی تماشایی تابوی شکست های اخیر را با پیروزی مقابل تیم فوتبال سایپا شکستند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان امروز از دیدار هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال، مهمان تیم سایپا بود و در پایان توانست با نتیجه دو بر یک میزبان خود را شکست دهد.

صنعت نفت آبادان نیم فصل دوم را با شکست در دربی نفتی های خوزستان آغاز کرد و دقیقا بحران این تیم نیز از دیدار با تیم نفت مسجدسلیمان و منفعل شدن اسکوچیچ آغاز شد. هر چند این روایت تا بعد از دیدار با پرسپولیس کش دار شد، اما بالاخر سرمربی کروات از صنعت نفت جدا و هدایت تیم به بهنام سراج واگذار شد.

بحران های نیم فصل اول و نحوه رفتار سرمربی کروات در ابتدای نیم فصل دوم کافی بود تا تیم از نظر روحی و روانی افت شدیدی کند تا آنجا که نفت برای دومین بار در خانه از گل گهر سیرجان نیز متحمل یک شکست خانگی شد.

حالا با حضور بهنام سراج و ترکیب جدید کادر فنی کاملا بومی، رفته رفته تیم در حال ریکاوری و بازگشت به روزهای خوش خود است، روزهایی که همه از آن به نام"آبادان برزیلته" یاد می کنند.

صنعت نفت آبادان امروز هم در هوای سرد و کرونایی این روزها با ترکیبی تمام بومی رو در روی سایپا به رقابت پرداخت تا بالاخر پس از چهار هفته، تست اعتماد به بهنام سراج مثبت شود و شاگردان این سرمربی بومی پایان روند شکست های متوالی ناشی از بحران های اخیر را از بیرون خانه آغاز کنند.

نیمه اولی این دیدار طبق معمول با یک رقابت هجومی از سوی صنعت نفت آغاز شد هر چند رقته رفته دو تیم صاحب موقعیت هایی شدند اما بالاخره در دقیقه 32 عیسی آل‌کثیر با نفوذی سریع از سمت راست با عبور از مدافعان سایپا، میلاد جهانی را صاحب یک موقعیت گل نمود تا این دیدار در نیمه اول با تک گل پیروزی صنعت نفت به پایان برسد.

نیمه دوم نیز هر چند دو تیم صاحب موقعیت هایی شدند اما سایپایی ها از این موقعیت ها بهتر بهره بردند و در دقیقه 58 یک ضربه پنالتی به نفع شاگردان ابراهیم صادقی اعلام شد تا محمد رضا سلیمانی با گشودن دروازه ناصر سالاری، آن را به گل تساوی تبدیل کند.

شادی گل تساوی سایپا هنوز تمام نشده بود که یک دقیقه بعد(59)؛ توپ به کاپیتان طالب ریکانی رسید تا این بازیکن دوباره با یکی دیگر از شوت های پشت محوطه جریمه این بار دروازه محمد حسین اکبر منادی را باز کند و تیمش را صاحب گل دوم و پیروزی بخش این دیدار کند.

به این ترتیب صنعت نفت آبادان پس از چهار هفته شکست به اولین پیروزی نیم فصل دوم رسیدند و سه امتیاز خارج از خانه را از آن خود کردند.

در همین راستا ابراهیم صادقی در این دیدار محمدحسین اکبرمنادی، خالد شفیعی،آرمین سهرابیان،سعید محمدفرد(46- مهیار جباری)، سید ابوالفضل جلالی، روزبه شاه‌علی‌دوست، سعید غلامعلی‌بیگی(46- آرمان رمضانی)، فرشاد هاشمی، حسین کامیاب، امیرحسین حسین‌زاده و محمدرضا سلیمانی را به میدان فرستاده بود.

همچنین ناصر سالاری، محمد اهل‌شاخه، سید محمد قریشی، عبدالله ناصری، حسین ساکی، مصطفی احمدی، جعفر سلمانی، طالب ریکانی(75- بختیار رحمانی)، میلاد جهانی(67- مهدی مومنی)، مهدی حنفی و عیسی آل‌کثیر(84- رضا جبیره) بازیکنان بهنام سراج در مصاف با سایپا را تشکیل دادند.

این دیدار با قضاوت رضا عادل و کمک‌ یعقوب سخندان و هیوا بهمنی برگزار شد و نظارت این رقابت بر عهده علیرضا یزدانی بود.

در این دیدار آرمین سهرابیان(25) از سایپا و مسلم مجدمی(30)، عبدالله ناصری(39)، عیسی آل‌کثیر(80) و حسین ساکی(83) از صنعت نفت کارت زرد داور را دریافت کردند.

لازم به ذکر است که تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با 33 امتیاز در جایگاه هفتم و سایپا با 19 امتیاز در جایگاه سیزدهم لیگ برتر قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز