مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند خبر داد:

تمدید تعطیلی اماکن ورزشی منطقه آزاد اروند تا ۱۶ اسفند

۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۴:۲۹:۰۴
کد خبر: ۹۷۰۸۴۷
تمدید تعطیلی اماکن ورزشی منطقه آزاد اروند تا ۱۶ اسفند
مدیرکل ورزش و جوانان اروند از تمدید تعطیلی کلیه اماکن ورزشی منطقه(باشگاه های خصوصی و دولتی، استخرها، سالن های ورزشی) از امروز شنبه مورخ۹۸/۱۲/۱۰ تا ۹۸/۱۲/۱۶ خبر داد.

احمد رضا ضرغامی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا از آبادان با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه تصمیم ستاد پیشگیری از گسترش کرونا ویروس و دستور استاندار خوزستان مبنی بر تعطیلی تمام اماکن ورزشی استان خوزستان به منظور اتخاذ تمهیدات لازم برای حفظ سلامتی و پیشگیری از شیوع بیماری‌های تنفسی و حفظ نکات ایمنی و بهداشتی، تعطیلی کلیه باشگاه های دولتی و خصوصی، استخرها، سالن های ورزشی تحت نظارت این اداره کل از روز شنبه مورخ۹۸/۱۲/۱۰ تا ۹۸/۱۲/۱۶ تمدید می شود.

او با بیان اینکه از امروز شنبه ۱۰ اسفند ماه تعطیلیه فعالیت های تمامی اماکن ورزشی به مدت یک هفته دیگر ادامه خواهد یافت، گفت: این دستور به ادارات ورزش شهرستان های تابعه و هیات های ورزشی منطقه ابلاغ خواهد شد تا آنان نیز اقدام به تعطیلی اماکن ورزشی شهرهای خود نمایند.

مدیرکل ورزش و جوانان اروند افزود: در این راستا از روسای ادارت آبادان و خرمشهر، حراست و بازرسی اداره کل و روسای هیات های ورزشی منطقه درخواست می کنیم تا با سرکشی مداوم و نظارت بر چگونگی اجرای این دستور العمل، برای انجام کارهای پیشگیرانه شیوع بیماری کرونا حساسیت لازم را به خرج دهند.

مقام عالی ورزشی در منطقه آزاد اروند با تاکید بر همکاری مدیران اماکن ورزشی بخش خصوصی در این رابطه و همکاری لازم با ادارات ورزش و جوانان، بیان کرد: همشهریان در صورتی که مشاهده کنند باشگاهی در سطح منطقه طی این مدت دایر است، موضوع را از طریق تماس با بازرسی اداره کل به شماره 06153588367 اطلاع دهند تا کارشناسان بازرسی و حراست ورزش اروند به منظور پیشگیری های لازم بهداشتی در این مقطع زمانی نسبت به تعطیلی و پلمپ محل مورد نظر اقدام نماید.

ضرغامی در پایان اضافه کرد: امیدواریم به زودی بیماری کرونا در کشور و منطقه آزاد اروند ریشه کن شود تا دوباره شاهد عادی شدن روال فعالیت های ورزشی و حضور ورزشکاران در میادین و اماکن ورزشی باشیم.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز