استاندار خوزستان تاکید کرد:

پایش مبادی ورودی سه گانه استان/ممنوعیت پذیرش مهمان نوروزی در مراکز اقامتی خوزستان/کارکنان جایگاه های سوخت موظف به سوخت گیری خودروها هستند

۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۰۶:۵۸:۲۲
کد خبر: ۹۷۵۶۲۲
پایش مبادی ورودی سه گانه استان/ممنوعیت پذیرش مهمان نوروزی در مراکز اقامتی خوزستان/کارکنان جایگاه های سوخت موظف به سوخت گیری خودروها هستند
استاندار خوزستان با بیان اینکه سلامت مردم در اولویت کاری مدیریت استان است، گفت: هیچ زمینه ای برای میزبانی خوزستان از مهمانان نوروزی فراهم نشده است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با شبکه استانی سیمای جمهوری اسلامی اظهار کرد: هیچ زمینه ای برای میزبانی استان خوزستان از مهمانان نوروزی فراهم نشده و از دو هفته گذشته در نشست ستاد سفرهای استان از متولیان این امر خواسته شد که اقامتگاه ها، مدارس، مهمانسراهای دولتی و دیگر اماکن شرایط میزبانی مسافران را به وجود نیاورند و همزمان برای عدم انجام سفرهای نوروزی، آگاهی بخشی های لازم صورت بگیرد.

او با اشاره به برخی محدودیت ها برای کاهش رفت و آمدها و تراکم جمعیت، سلامت مردم را در اولویت کاری مدیریت استان دانست و گفت: رعایت توصیه‌ها و دستورات ملی برای مقابله همگانی با کرونا ویروس ضروری است.

استاندار خوزستان در خصوص بسته شدن اماکن مذهبی نیز بیان کرد: این موضوع مصوبه شورای تامین استان خوزستان بوده و به اداره کل اوقاف استان ابلاغ شده است.

نماینده عالی دولت در خوزستان افزود: بعد از ثبت نخستین مورد ابتلا به بیماری کرونا، مصوبه شورای تامین استان مبنی بر برگزار نشدن نماز جمعه به ستاد برگزاری نماز جمعه ابلاغ شد.

شریعتی همچنین در پاسخ به پرسشی در خصوص مصوبات قرارگاه در حوزه جایگاه‌های پمپ بنزین، تصریح کرد: همه جایگاه‌داران موظف هستند از کارکنان خود برای مراحل بنزین زدن خودروها استفاده کنند و شهروندان خوزستانی در صورت مشاهده بی‌توجهی‌ به این موضوع می‌توانند موارد را به روابط عمومی و یا اداره کل بازرسی استانداری خوزستان اعلام نمایند.

او افزود: پایش ورودی های هوایی، دریایی و زمینی استان به طور مستمر انجام می شود و برای دقت و نظارت مستمر در این زمینه دستورات لازم صادر شده است.

استاندار خوزستان در پایان اضافه کرد: دستورات لازم به شهرداری ها و دیگر متولیان امور برای تعطیلی پارک ها، عدم اسکان در مهمانسراها و مراکز اقامتی و همچنین ضدعفونی نمودن مستمر خیابان و معابر و میادین پررفت و آمد پیشتر صادر شده است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز