فرماندار اندیمشک بیان کرد:

تمهیدات لازم برای کنترل و مبارزه با کرونا اندیشیده شده/قطار دورد اندیمشک از سرویس خارج شد/تلاش برای کاهش حجم ترددها به اندیمشک

۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۰:۳۹:۳۱
کد خبر: ۹۷۶۱۴۴
تمهیدات لازم برای کنترل و مبارزه با کرونا اندیشیده شده/قطار دورد اندیمشک از سرویس خارج شد/تلاش برای کاهش حجم ترددها به اندیمشک
فرماندار اندیمشک گفت: تمهیدات لازم در خصوص مقابله با کرونا ویروس در اندیمشک انجام شده و در تلاش برای کاهش تردد ها در سطح شهر هستیم

به گزارش خبرنگار برنا از اندیمشک شامگاه سه شنبه پیمان جهانگیری در نشست با خبرنگاران شهرستان که فرمانداری برگزار شد، در خصوص اقدامات  انجام شده برای مقابله با کرونا ویروس اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروز و آمار سفرها و اینکه شهرستان اندیمشک به عنوان دروازه ورودی استان خوزستان از تردد بالایی برخوردار است، در تلاش هستیم که از حجم این تردد ها بکاهیم.

او با اشاره به اعمال محدودیت برای کاهش تردد وسایط نقلیه گفت: تمهیداتی برای کاهش تردد اندیشیده شده و از مردم خواهشمندیم با ما همکاری کرده و در منازل بمانند.

فرماندار اندیمشک با اشاره به اقدامات انجام شده در روزهای اخیر افزود: در مسیرهای ورودی اصلی به شهرستان با هماهنگی سپاه، هلال احمر، بهداشت و دیگر ارگان ها اقدام به غربالگری و سنجش از خودروهای وارد شده به استان نمودیم.

جهانگیری بیان کرد: با توجه به اینکه در اندیمشک علاوه بر جاده مسیر ریلی هم وجود دارد قطار محلی درود به اندیمشک از سرویس خارج شده و تا اطلاع ثانوی سرویس دهی نخواهد کرد.

 او در خصوص دیگر اقدامات برای مبارزه با شیوع کروناویروس اضافه کرد: با هماهنگی شهرداری، تیپ حضرت مهدی(عج)، اداره برق، اداره آب روستایی و دیگر ارگان ها اقدام به تعطیلی پارک ها اماکن عمومی و گندزدایی از معابر در سطح شهرستان کرده و این اقدامات در تمامی بخش های شهرستان صورت گرفته است.

 جهانگیری با توجه به در پیش بودن پنج شنبه آخر سال تصریح کرد: تمام ورودی ها و مسیرهای منتهی به بهشت زهرا بسته شده و از مردم تقاضا داریم در پنجشنبه آخر سال در بهشت زهرا حضور نداشته باشند.

فرماندار اندیمشک در پایان تاکید کرد: از تمامی مردم خواهشمندیم توصیه های مسوولین در خصوص رعایت بهداشت و ماندن در منازل را جدی گرفته و به هیچ وجه از خانه‌ها خارج نشده تا با کمک هم این ویروس منحوس را شکست دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز