فرمانده انتظامی شهرستان آبادان تاکید کرد:

به آبادان سفر نکنید / شهروندان از ترددهای درون و برون شهری غیر ضرور خودداری کنند

۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۷:۵۲:۴۵
کد خبر: ۹۷۶۱۸۳
به آبادان سفر نکنید / شهروندان از ترددهای درون و برون شهری غیر ضرور خودداری کنند
فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: تا ریشه کن شدن بیماری کرونا، از گردشگران، مسافران و شهروندان درخواست می‌شود تا از سفر به شهر آبادان یا از آبادان به شهرهای دیگر خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سرهنگ سید محسن تقی زاده در حاشیه بازدید از وضعیت مبادی ورودی آبادان به منظور جلوگیری از ورود مسافران به این شهرستان در گفت‌ و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا ویروس و به منظور عدم ابتلای شهروندان به این بیماری از گردشگران، مسافران و شهروندان درخواست می‌شود تا از سفر به شهر آبادان یا از آبادان به شهرهای دیگر خودداری کنند.

او با بیان اینکه بهترین روش پیشگیری از گسترش شیوع ویروس ماندن در خانه است، گفت: با انجام خود قرنطینگی همکاری و همراهیمان را با ماموران سلامت و امنیت برای حفظ سلامت خود و جامعه نشان می دهیم.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با بیان اینکه مبادی ورودی شهر آبادان تا اعلام رفع خطر بیماری کرونا با تصمیم شورای تامین شهرستان بر روی مسافران و گردشگران بسته خواهد بود، افزود: متاسفانه علیرغم تذکرات قبلی همچنان شاهد ورود مسافران به آبادان هستیم که این قضیه همکاران بنده را در محورهای ایست و بازرسی ورودی به شهر  به دردسر انداخته و در برخی ساعات با حجم ترافیک مواجه می شویم.

تقی زاده با بیان اینکه شهروندان آبادان همواره مردمی مهمان نواز بوده که شهره عام و خاص است، بیان کرد: آبادانی ها همیشه پذیرایی گرمی از مسافران و گردشگران داشته اند و در آینده نیز همینطور خواهد شد، اما اکنون جامعه در  شرایط خاصی قرار دارد و  همه باید در راستای حفظ سلامت خودو هموطنانمان مسوول باشیم و تلاش کنیم با در خانه ماندن و عدم ترددهای غیر ضروری درون و برون شهری زنجیره این ویروس قطع شود.

فرمانده انتظامی آبادان در پایان اضافه کرد: سلامت و امنیت از نگاه رسول گرامی اسلام از اساسی ترین نیازهای بشر است و در همین راستا تلاش کارکنان وزارت بهداشت و پلیس تماما در راستای ارتقای این دو مقوله حیاتی بوده و خواهد بود، لذا از شهروندان و مسافران تقاضامندیم از مسافرت های غیر ضروری اکیدا خودداری کنند و قبل از هرگونه مسافرتی وضعیت جاده ها و شهرها را بررسی کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز