دادستان دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی شادگان هشدار داد:

رفتار محتکران به معنای اقدام علیه امنیت داخلی است/بیمارانی که از رفتن به مراکز درمانی استنکاف کنند مسوولیت قانونی دارند

۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۰۸:۰۳:۵۴
کد خبر: ۹۷۷۳۴۸
رفتار محتکران به معنای اقدام علیه امنیت داخلی است/بیمارانی که از رفتن به مراکز درمانی استنکاف کنند مسوولیت قانونی دارند
دادستان عمومی و انقلاب شادگان گفت: احتکار اقلام بهداشتی در شرایط خاص فعلی در واقع مبارزه با سلامتی مردم است، بر این اساس رفتار محتکران در شرایط فعلی کشور، در واقع اقدام علیه امنیت داخلی است.

رضا کیانی راد امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در شادگان اظهار کرد: طی بررسی های انجام شده، گزارش هایی مبنی بر کمبود برخی اقلام بهداشتی مانند ماسک، ژل بهداشتی و غیره در سطح داروخانه‌ های شادگان به ما اعلام شده است.

او ضمن هشدار به افراد سودجو، گفت: محتکران با سوءاستفاده از نیازهای مردم با احتکار اقلام بهداشتی مانع دسترسی بیماران و افراد در معرض بیماری به اقلام بهداشتی شده اند این رفتار غیرشرعی، غیرقانونی، غیراخلاقی و غیر انسانی بهبودی مبتلایان را به تاخیر انداخته و یا موجب از دست رفتن سلامتی و جانشان می‌شود.

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شادگان با بیان اینکه احتکار اقلام بهداشتی در شرایط خاص فعلی در واقع مبارزه با سلامتی مردم است، افزود: بر این اساس رفتار محتکران در شرایط فعلی کشور، در واقع اقدام علیه امنیت داخلی است.

کیانی راد با اشاره به اینکه مردم به دلیل شیوع بیماری کرونا نیاز به اقلام بهداشتی دارند، بیان کرد: مخلان سلامتی مردم بدانند مجازات‌های سنگین و  بدون هیچ رافت و ترحمی در انتظار آنان است.

مدعی العموم شادگان ادامه داد: از شهروندان تقاضا داریم تا به توصیه های ستاد ملی مقابله با کرونا پیرامون انجام اقدامات لازم برای پیشگیری از این بیماری توجه ویژه داشته باشند و همچنین افرادی که دارای نشانه های بیماری هستند به منظور درمان و جلوگیری از انتقال بیماری در بین سایر افراد به مراکز تعیین شده مراجعه نمایند.

کیانی راد اضافه کرد: افراد مبتلا به بیماری کرونا که از مراجعه به مراکز درمانی استنکاف کنند و منجر به انتقال بیماری به دیگران شوند، مسوولیت قانونی دارند.

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شادگان در پایان از جهادگران عرصه سلامتی که در راستای حراست از جان مردم در برابر بیماری کرونا سلامتی دیگران را بر خود ترجیح می‌دهند، تشکر و قدردانی نمود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز