سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز؛

عبور مبتلایان کرونایی خوزستان از مرز ۳۰۰ نفر/ابتلای ۵۳ مورد جدید در ۲۴ ساعت+آمار تفکیک شهرستان ها

۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۴:۵۸
کد خبر: ۹۷۸۵۶۶
عبور مبتلایان کرونایی خوزستان از مرز ۳۰۰ نفر/ابتلای ۵۳ مورد جدید در ۲۴ ساعت+آمار تفکیک شهرستان ها
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از افزایش ۵۳ مورد جدید ابتلا به کرونا در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: جمعیت بیماران کرونایی استان به ۳۰۶ مورد رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی احسان پور امروز با بیان اینکه آمار مبتلایان خوزستان به ۳۰۶ مورد رسید، اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ۵۳ مورد جدید به مبتلایان خوزستان افزوده شد که به تفکیک در اهواز ۸ مورد، ماهشهر ۸ مورد، آبادان ۷ مورد، دزفول  ۷ مورد، شادگان ۵ مورد، اندیمشک ۳ مورد، شوشتر ۳ مورد، شهرستان های مسجدسلیمان، شوش، خرمشهر و بهبهان هر کدام ۲ مورد و شهرستان‌های ایذه، باوی، رامشیر و رامهرمز هر کدام یک مورد گزارش و ثبت شده است.

او با بیان اینکه در شبانه روز گذشته  متاسفانه ۵ نفر دیگر جان خود را از دست دادند، گفت: آمار کل جانباختگان بیماری کرونا در خوزستان به ۳۸ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از بهبود و ترخیص ۱۳۲ بیمار در خوزستان خبر داد و افزود: در حال حاضر ۱۳۶ بیمار نیز در بیمارستان‌های استان بستری و تحت مداوا قرار دارند.

احسان پور بیان کرد: طبق دستور مقام وزارت بهداشت کلیه اقدامات تشخیصی، درمانی و دارویی بیماران مبتلا یا مشکوک به این بیماری در استان خوزستان رایگان است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پایان تاکید کرد: با توجه به تداوم پیک این بیماری همچنان از هم استانی‌های عزیز تقاضا می‌کنیم که توصیه‌های بهداشتی را رعایت کرده و به دستورالعمل‌های ارایه شده از سوی مقامات استانی پایبند باشند.

لازم به ذکر است که تا روز گذشته آمار مبتلایان استان خوزستان۲۵۳ مورد و فوتی ها ۳۳ نفر اعلام شده بود.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز