استاندار خوزستان مطرح کرد:

خوزستان قطب صنعت چوب و ام دی اف کشور خواهد شد/تامین نیازهای صنعت چوب کشور از صفر تا صد/سیاست ما حمایت از سرمایه گذار بخش خصوصی کارا و موثر است

۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۷:۲۳:۵۴
کد خبر: ۹۷۹۰۲۷
خوزستان قطب صنعت چوب و ام دی اف کشور خواهد شد/تامین نیازهای صنعت چوب کشور از صفر تا صد/سیاست ما حمایت از سرمایه گذار بخش خصوصی کارا و موثر است
استاندار خوزستان گفت: با راه اندازی کارخانه جات ام دی اف و رونق صنعت چوب در استان، خوزستان در این بخش علاوه بر تامین نیازهای این بخش و ایفای نقشی اثر بخش و تعیین کننده در کشور، وابستگی را به حداقل و استقلال را برای میهن به ارمغان خواهد آورد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید از نهالستان نوین چوب خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در یک سال و نیم گذشته فعالیت های ارزشمندی در این زمین که پیش از این متروکه بود انجام شد.

او با بیان اینکه این زمین به صورت دراز مدت به بخش خصوصی اجاره داده شد، گفت: به همت بخش خصوصی تا کنون 120 هکتار از این اراضی درختکاری و احیا شده است و این روند ادامه دارد.

استاندار خوزستان با اشاره به خرید خط تولید و احداث کار خانه چوب توسط بخش خصوصی افزود: با راه اندازی کارخانه خریداری شده، در آینده نزدیک نیز فرآیند صنعت چوب و ساخت لوازم چوبی از صفر تا صد در این مجموعه در سطح کشور آغاز می شود.

نماینده عالی دولت در خوزستان با بیان اینکه اصل کارهای چوبی عمدتا وارداتی است و فقط مونتاژ آن در کشور انجام می شود، بیان کرد: امیدواریم با اقداماتی که همکاران ما در بخش خصوصی در دست انجام دارند به زودی استان خوزستان در پنج سال آینده به قطب صنعت چوب و ام دی اف کشور تبدیل شود.

شریعتی با اشاره به احداث و راه اندازی کارخانه های چوب در خوزستان اضافه کرد: علاوه بر فعالیت مجتمع نوین چوب، و کارخانه در حال بهره برداری پاک چوب، بهره برداری از چند خط تولید صنعت چوب و ام دی اف شرکت های هفت تپه و توسعه نیشکر صنایع جانبی انجام شده یا در دست انجام است، در آینده نزدیک نقش تعیین کننده ایی در صنعت چوب کشور ایفا خواهد کرد.

او با اشاره به اثر بخشی خوزستان در همه زمینه ها، تصریح کرد: با راه اندازی کارخانه جات ام دی اف و رونق صنعت چوب در استان، خوزستان در این بخش علاوه بر تامین نیازهای این بخش و ایفای نقشی اثر بخش و تعیین کننده در کشور، وابستگی را به حداقل و استقلال را برای میهن به ارمغان خواهد آورد.

استاندار خوزستان در پایان افزود: سیاست ما همواره بر اولویت بخشی و حمایت از سرمایه گذار بخش خصوصی کارا و موثر و متخصص بوده و در ادامه هم بر همین رویه خواهیم ماند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز