مدیر موسسه کار آفرینان پویا اندیش خوز بیان کرد:

تولید و توزیع روزانه ۲ هزار ماسک بهداشتی رایگان/سمن های خوزستان در خط مقدم بحران ها

۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۹:۱۲:۲۶
کد خبر: ۹۸۱۷۸۷
تولید و توزیع روزانه ۲ هزار ماسک بهداشتی رایگان/سمن های خوزستان در خط مقدم بحران ها
مدیر موسسه کار آفرینان پویا اندیش خوز هفتکل خوزستان از تولید روزانه ۲ هزار ماسک بهداشتی با هدف رفع کمبودهای اقلام بهداشتی خبر داد.

سید یعقوب موسوی ظهر امروز در گفت‌ و گو با خبرنگار برنا از اهواز با اعلام این خبر اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا و نیاز مبرم مردم به ماسک های بهداشتی، این موسسه مردم نهاد در راستای وظایف ذاتی خود و برداشتن گام کوچکی در رفع دغدغه های این دوره بحرانی، اقدام به تولید ماسک و رفع کمبودها نمود.

او با بیان اینکه سمن ها به ویژه در خوزستان همواره در خط مقدم بحران ها حضور دارند، گفت: این مجموعه با همکاری شرکت ستین سازان کاردان اقدام به تولید روزانه دو هزار ماسک در شهر هفتکل کرده که به صورت رایگان در اختیار شهروندان به ویژه گروه های کم بر خوردار قرار داده می شود.

مدیر موسسه کار آفرینان پویا اندیش خوز با اشاره به اینکه از ۲۰ اسفند ماه مقدمات کار را انجام داده‌ایم، افزود: این مجموعه پس از انجام مقدمات و تهیه مواد مورد نیاز با به‌ کارگیری ۱۸ نفر از بانوان جهادی شهرستان اقدام به تولید ماسک های بهداشتی نمود.

موسوی بیان کرد: این موسسه در کنار تولید ماسک، در فضای مجازی به انتشار پیام های آگاهی بخش و آموزش پرداخته و در راستای پیشگیری از شیوع کرونا گام برداشته است.

مدیر موسسه کار آفرینان پویا اندیش خوز در پایان اضافه کرد: مجموعه کار آفرینان پویا اندیش خوز آمادگی دارد تا ظرفیت تولید ماسک را افزایش داده و در زمینه مقابله با شیوع کرونا ویروس اقدامات آموزشی و آگاهی بخشی دیگری را در دستور کار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز