رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیمشک خبر داد:

غربالگری و تب سنجی سلامت ۹ نانوایی اندیمشک انجام شد+ببینید

۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۲۳:۵۹:۳۴
کد خبر: ۹۸۲۹۲۸
غربالگری و تب سنجی سلامت ۹ نانوایی اندیمشک انجام شد+ببینید
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیمشک از غربالگری و تست پایش سلامت درجه‌تب کارکنان ۹ نانوایی در اندیمشک توسط کانون هلال احمر دانشگاه پیام نور خبر داد.

زهرا بهاروندی امروز در گفت وگو با خبرنگار برنا با اعلام این خبر اظهار کرد: نانوایی‌ها یکی از مراکزی هستند که مردم به صورت روزمره با آنها سر و کار داشته و با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا و اینکه هر فرد می‌تواند ناقل باشد تصمیم گرفته شد تا متصدیان نانوایی ها مورد غربالگری سلامت و آموزش نکات بهداشتی قرار گیرند.

او گفت: بر اساس این طرح ابتکاری که توسط کانون هلال احمر دانشگاه پیام نور اندیمشک ارایه و با هدف پیشگیری از ابتلا و انتقال بیماری کرونا و همچنین راه های مبارزه با آن اجرا شد، ۹ نانوایی در مناطق مختلف اندیمشک مورد غربالگری و آموزش های لازم را قرار گرفتند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیمشک افزود: تست پایش درجه تب، اهدای پکیج بهداشتی، آموزش نکات بهداشتی به کارکنان نانوایی و همچنین نصب پوستر آموزشی جلوی درب نانوایی برای مشاهده عموم مردم و رعایت نکات بهداشتی از جمله کارهای انجام شده در این طرح بودند.

او ادامه داد: پکیج‌های اهدا شده شامل وسایلی مانند ماسک، دستکش، الکل و چنگک مخصوص برای تحویل و دریافت پول به مشتریان بودند تا از تماس مستقیم دست با پول جلوگیری شود.

بهاروندی در پایان بیان کرد: این طرح در مناطق کوی پلیس، ۴۵ متری، کوی شهدا، کوی رسالت و کوی فرهنگیان اجرا شد و جمعا تعداد ۳۶ نفر از کارکنان نانوایی‌ها مورد تست قرار گرفتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز