مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان بیان کرد:

لزوم فعال تر شدن کمیته نظارت بر عرصه های نهالکاری شده/ضرورت تامین آب نهال های کاشته شده در کانون ریزگرد

۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۱:۳۱:۳۸
کد خبر: ۹۸۴۵۴۴
لزوم فعال تر شدن کمیته نظارت بر عرصه های نهالکاری شده/ضرورت تامین آب نهال های کاشته شده در کانون ریزگرد
مدیر کل مدیریت بحران خوزستان با تاکید بر تامین آب مورد نیاز نهال های عرصه ریزگردها، گفت: کمیته نظارت در این حوزه باید فعال تر شود تا ضمن بررسی اقدامات و کارهای تکمیل نشده، دلایل پیشرفت و یا ضعف روند کار را به ما ارایه دهند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، کیامرث حاجی زاده در جلسه تامین آب نهال های کاشته شده در عرصه های ریزگرد اظهار کرد: خوزستان سال دایم البحرانی را پشت سر گذشته است، امیدواریم که در سال جدید با بحران های کمتری رو به رو باشیم گر چه کشور از ابتدای سال جدید با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می کنند، اما امیدواریم با لطف خدا و با برنامه ریزی های صورت گرفته از این بحران نیز بگذریم.

او با اشاره به اهمیت بررسی مساله نهال کاری در عرصه های ریزگرد گفت: کمیته نظارت در این حوزه باید فعال تر شود و از اعضای کمیته انتظار می‌رود مباحث کارشناسی، میدانی، نظارت بر قراردادها، انجام اقدامات و کارهای تکمیل نشده را بررسی کنند و دلایل پیشرفت و یا ضعف روند کار را به ما ارایه دهند.

مدیر کل مدیریت بحران استان با تاکید بر تامین آب مورد نیاز نهال های عرصه ریزگردها افزود: با توجه به فرار رسیدن فصل گرما نهال ها نیازمند آب هستند و نباید اجازه داده شود خشک شوند، و از امروز باید تامین آب این نهال ها صورت گیرد، همچنین شرکت توزیع برق اهواز همکاری لازم را داشته باشد و تحت هیچ شرایطی برق را قطع نکند.

 حاجی زاده در پایان با اشاره به این که بهره برداری از کانال پورشریفی بر عهده سازمان جهاد کشاورزی است بیان کرد: کانال های فرعی نیز بر عهده اداره کل منابع طبیعی است و در این مورد کمیته نظارت این مسایل را بررسی کند، موسسه تحقیقات نیز مکلف است مصوبات استانی را تایید کند.

 

نظر شما