سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز؛

شمار مبتلایان کرونایی خوزستان به ۸۸۹ مورد رسید/افزایش بهبود یافتگان و فوتی ها

۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۲:۲۹:۰۱
کد خبر: ۹۸۴۸۳۲
شمار مبتلایان کرونایی خوزستان به ۸۸۹ مورد رسید/افزایش بهبود یافتگان و فوتی ها
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ابتلای ۳۶ مورد جدید کرونا مثبت در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: شمار مبتلایان خوزستان به ۸۸۹ مورد و فوت شدگان به ۱۰۷ نفر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی احسان پور امروز با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۳۶ مورد جدید به بیماران مبتلا به کرونا ویروس خوزستان اضافه شده است، اظهار کرد: با احتساب موارد جدید تا کنون ۸۸۹ بیمار در استان شناسایی شده اند.

او با اشاره به آمار تفکیکی موارد جدید، گفت: موارد جدید به تفکیک ۲۰ مورد در اهواز، ۶ مورد در دزفول، ۳ مورد در کارون و در شهرستان های شهرستان‌های آبادان، خرمشهر، شوشتر، گتوند، شوش، ایذه و دشت آزادگان هر کدام یک مورد مشاهده و ثبت شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به فوت پنج بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، افزود: متاسفانه دو نفر در اهواز و در شهرستان های ایذه و دزفول و بهبهان نیز هر کدام یک مورد فوت شدند که در مجموع تا کنون شمار قربانیان بیماری کرونا در استان به ۱۰۷ مورد رسید.

احسان پور با ابراز خرسندی از سیر افزایشی بیماران قطعی بهبود یافته استان بیان کرد: خوشبختانه از مجموع شمار مبتلایان خوزستان تا کنون ۵۹۴ نفر با حال عمومی خوب بهبود یافته و ترخیص شدند و در حال حاضر ۱۸۸ بیمار مبتلا به کرونا هم در مراکز درمانی استان در حال دریافت خدمات هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پایان از همه شهروندان خواست تا به سامانه خود اظهاری بیماری کرونا به آدرس salamat.gov.ir مراجعه نمایند و ضمن پاسخ به سوالات حتما تماس دریافتی از طریق شماره ۴۰۳۰ را پاسخگو باشند.

لازم به ذکر است که تا روز گذشته آمار مبتلایان خوزستان ۸۵۳ بیمار و فوت شدگان ۱۰۲ مورد و بهبود و ترخیص شدگان ۵۷۳ نفر و بستری شدگان نیز ۱۷۸ بیمار اعلام شده بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز