با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان؛

چهار بخش درمانی در اهواز به بهره برداری رسید/حمایت ۵۰ میلیون ریالی نفت در طرح های افتتاح شده+ببینید

۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۸:۵۵:۲۳
کد خبر: ۹۸۷۰۱۸
چهار بخش درمانی در اهواز به بهره برداری رسید/حمایت ۵۰ میلیون ریالی نفت در طرح های افتتاح شده+ببینید
با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسوولین استانی چهار طرح درمانی در اهواز به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ظهر امروز با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان، سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان و فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز چهار بخش درمانی در بیمارستان های رازی و شفای اهواز به بهره برداری رسید.

در این مراسم بخش سی تی اسکن بیمارستان رازی اهواز با زیر بنای ۲۰۰ متر مربع و هزینه ایی بالغ بر ۴.۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید. تا پیش ازاین بیماران به ویژه بیماران مشکوک به کرونا مجبور بودند به دیگر مراکز درمانی برای انجام سی تی اسکن مراجعه کنند که امکان شیوع بیشتر این بیماری در این فرآیند محتمل بود.

در ادامه بخش اکسیژن سازی بیمارستان رازی اهواز با دو دستگاه اکسیژن ساز و اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

همچنین بخش آی سی یو شماره پنج بیمارستان رازی اهواز با هدف افزایش تخت های مراقبتی ویژه و امکان گرفتن تست و مراقبت های شبانه روزی مورد بهره برداری قرار گرفت. این بخش در زیربنایی حدود ۳۰۰ متر مربع بنا شده و دارای هشت تخت مجهز آی سی یو است.

استاندار خوزستان و هیات همراه همچنین با حضور در بیمارستان شفا اهواز دومین آزمایشگاه تشخیص بیماری های عفونی به ویژه کرونا ویروس را افتتاح کردند. با بهره برداری از این آزمایشگاه، تعداد آزمایشگاه های تخصصی کرونا ویروس استان خوزستان به چهار عدد رسید که شامل دو آزمایشگاه در اهواز و در شهرستان های دزفول و آبادان نیز هر کدام یک آزمایشگاه می شود.

به گفته استاندار خوزستان برای راه اندازی آزمایشگاه دوم اهواز، راه اندازی ساختمان سی تی اسکن بیمارستان رازی اهواز، دستگاه اکسیژن ساز این بیمارستان و بخش مراقبت های ویژه ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده است که از این میزان ۵ میلیارد تومان اهدایی وزارت نفت بود و مابقی از سوی استان هزینه شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز