معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان خبر داد:

ضد عفونی مجموعه ورزشی تختی اهواز انجام شد

۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۰:۳۳:۲۰
کد خبر: ۹۸۹۷۴۲
ضد عفونی مجموعه ورزشی تختی اهواز انجام شد
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان از ضد عفونی فضا‌های مجموعه ورزشی تختی اهواز برای پیش‌گیری از ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ابراهیم نصیری با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری  کرونا، با پیگیری های مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان مجموعه‌ ورزشی تختی و اداره کل ورزش خوزستان توسط سازمان آتش نشانی استان گندزدایی و ضدعفونی شد.

او گفت: در این اقدام همه وسایل، معابر ورودی و خروجی، دیوارها، پارکینگ ها، اماکن اداری هیات ها، سالن های ورزشی و خدماتی مجموعه  ورزشی تختی اهواز و اداره کل ورزش و جوانان ضدعفونی شدند.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان افزود: با توجه به تاکید فدراسیون پزشکی ورزشی، ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی خوزستان نیز ضمن نظارت ویژه بر رعایت استانداردهای بهداشتی در باشگاه‌­ها و اماکن ورزشی سطح استان، سلامت این اماکن را به طور ویژه در دستور کار خود قرار داده و اقدامات لازم برای مقابله با این ویروس صورت گرفته است.

نصیری با اشاره به تعطیلی فعالیت اماکن ورزشی بیان کرد: بهترین راه مقابله با شیوع ویروس کرونا، رعایت نکات بهداشتی و پیش گیری از بروز احتمالی آن است و جا دارد همه ورزشکاران عزیز به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش وجوانان خوزستان در پایان از مدیر عامل سازمان آتش نشانی خوزستان که خود در این عملیات پاکسازی مجموعه تختی حضور به هم رسانده بود، تقدیر و تشکر کرد و افزود: جا دارد از فعالیت های ارزشمند کارکنان اتش نشانی استان خوزستان به خاطر همراهی و هماهنگی خوبی که با این مجموعه داشته و تلاش های شبانه روزی در ضدعفونی و توزیع اقلام بهداشتی در نقاط مختلف شهر اهواز انجام می دهند، قدردانی کنیم.  

لازم به ذکر است که مرحله بعدی ضد عفونی دیگر اماکن ورزشی و مجموعه های ورزشی همچون قدس، ناصر خسرو، جانبازان با همکاری هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان در هفته جاری اجرا می شود.

در این عملیات رییس سازمان بسیج ورزشکاران و حراست اداره کل  ورزش و جوانان خوزستان نیز حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز