فرماندار ویژه آبادان آغاز هفته سلامت را به جهادگران این عرصه تبریک گفت:

تاریخ شما را فراموش نمی کند

۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۱:۴۶:۰۷
کد خبر: ۹۹۰۸۱۹
تاریخ شما را فراموش نمی کند
فرماندار ویژه آبادان همزمان با آغاز هفته سلامت با تبریک این هفته از جهاد گران حوزه ی سلامت به عنوان ماندگاران تاریخ یاد کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید زین العابدین موسوی امروز به مناسبت هفته سلامت اظهار کرد: هفته سلامت امسال با شعار"حمایت همگانی از مدافعان سلامت" نامگذاری شده است. به پاس تمام رشادت ها و ایثارگری های عزیزان مبارز در این حوزه که در خط مقدم رویارویی با کرونا ویروس قرار دارند، می ایستیم و برای آنها دست می زنیم؛ قطعا تاریخ شما را به یاد خواهد آورد.

او ضمن تشریح اهمیت کار جهادگران بهداشت و سلامت شهرستان آبادان، خطاب به کادر درمان گفت: شما بودید که در هنگام یورش بی رحمانه ی این بیماری مهلک سینه سپر کردید و جان شیرینتان را به خطر انداختید تا سلامتی را به همشهریان خود هدیه بدهید. خیلی از شما عزیزان روزها و هفته ها در کنار خانوده خود نبوده اید. قطعا ارزش کار شما کمتر از مدافعین خاک پاک ایران اسلامی نیست.

فرماندار ویژه آبادان افزود: با یاری تمام تلاشگران این عرصه و البته همراهی مثبت مردم می توانیم با کمک یکدیگر ضمن کنترل این بیماری، آن را ریشه کن سازیم.

معاون استاندار در پایان با تبریک مجدد این روز بیان کرد: ضمن عرض خدا قوت به تمام پرسنل ساعی بیمارستانی، درمانگاهی، غربالگری، مراکز بهداشت و دانشکده ی علوم پزشکی، برای تمام عزیزان از خداوند متعال آرزوی موفقیت روز افزون دارم و امیدوارم در مسیر این جهاد در صحت و سلامت باشید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز