امام جمعه شادگان بیان کرد:

حرمت و کرامت مردم در اجرای رزمایش"کمک مومنانه" حفظ شود

۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۹:۱۹:۱۴
کد خبر: ۹۹۲۴۹۹
حرمت و کرامت مردم در اجرای رزمایشکمک مومنانه حفظ شود
امام جمعه شادگان با اشاره به برگزاری رزمایش "مواسات و کمک مومنانه" در شادگان گفت: در زمینه توزیع کمک‌ها بین نیازمندان باید حفظ حرمت و کرامت مردم خط قرمز باشد.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، جلسه هماهنگی ستاد رزمایش مومنانه به منظور کمک رسانی به اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا در دفتر امام جمعه شادگان برگزار شد.

خطیب جمعه شادگان در این مراسم اظهار کرد: کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا در ماه رمضان حرکتی خداپسندانه و عمل به آموزه‌های دینی است اما در این زمینه باید حفظ حرمت و کرامت مردم خط قرمز باشد.

حجت الاسلام سید مجید شرفی با تبریک فرا رسیدن ماه ضیافت الهی افزود: رمضان ماه مهمانی خداوند و یاری رساندن به نیازمندان است و مومنان در این ماه، ایتام و خانواده های بی بضاعت و محرومان جامعه را فراموش نکنند.

او گفت: در ماه مبارک رمضان فضایل و اجر و پاداش های فراوانی وجود دارد، اما از همه این ها مهم تر که توسط تمامی معصومین(ع) نیز سفارش شده است اطعام و اکرام نیازمندان و فقرا است.

امام جمعه شادگان در پایان بیان کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای انجام کارهای خیرخواهانه است و امیدواریم باز هم شاهد توزیع اقلام مورد نیاز مردم در این روزها باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز