معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان خبر داد:

توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش همت جوانانه کمک مومنانه/۱۳۰ سمن جوان در خوزستان به مقابله با کرونا برخاسته اند

۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۲۱:۳۷:۱۱
کد خبر: ۹۹۲۵۲۷
توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش همت جوانانه کمک مومنانه/۱۳۰ سمن جوان در خوزستان به مقابله با کرونا برخاسته اند
معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان از آغاز توزیع بسته های معیشتی در قالب رزمایش همت جوانانه، کمک مومنانه خبر داد.

سهام طرفی حردانی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در اهواز با اعلام این خبر اظهار کرد: شیوع بیماری کرونا در کشور موجب فعال شدن هر چه بیشتر سمن ها و خدمت رسانی به مردم در استان خوزستان شده است.

او گفت: ۱۳۰ سمن در خصوص مقابله با شیوع کرونا ویروس استان خوزستان فعال و در حال ارایه خدمت به هم استانی ها هستند.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، با اشاره به برخی از اقدامات سمن ها افزود: تولید ماسک، برگزاری مسابقات آنلاین، تولید محتوا در خصوص اگاهی بخشی و آموزش به آحاد جامعه، توزیع بسته های بهداشتی و معیشتی و اقداماتی از این دست تا کنون توسط سمن ها صورت گرفته است.

حردانی با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کمک به نیازمندان بیان کرد: با تصمیم سازمان جوان کل کشور و تلاش های معاون امور فرهنگی و جوانان وزیر ورزش و جوانان، رزمایشی تحت عنوان"همت جوانانه، کمک مومنانه" شکل گرفته و در حال انجام است.

او ادامه داد: بیش از ۲۴۰ هزار بسته معیشتی در کل کشور در این رزمایش توزیع خواهد شد، که سهم استان خوزستان ۱۳ هزار بسته بوده است.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان، اضافه کرد: در خصوص این رزمایش هماهنگی هایی با استانداری و مجمع جوان استان خوزستان و سمن های فعال در حوزه خیره و نیکوکاری صورت گرفته است.

حردانی گفت: این بسته ها بر اساس پروتکل های موجود تهیه و ضد عفونی شده و پس از این اقدامات میان جامعه هدف توزیع خواهند شد.

او با اشاره به نحوه توزیع بسته های معیشتی در شهرستان ها بیان کرد: در شهرستان ها با همکاری ادارات ورزش و جوانان، هیات های ورزشی و سمن های فعال در این حوزه، جامعه هدف شناسایی شده و اقدام به توزیع این بسته ها خواهیم کرد.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان در پایان افزود: از ظرفیت تمامی سمن ها در این اقدام خدا پسندانه استفاده شده و علاوه بر سمن های فعال در حوزه خیرین و نیکوکاری، سمن های فعال در حوزه های دیگر اعم از ازدواج، مشاوره ای، ورزشی، بسیج ورزشکاران نیز حضور دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز