شریعتی تاکید کرد:

حمایت از بخش خصوصی برای تکمیل زنجیره تولید لاستیک در خوزستان/ خصوصی سازی در استان موجب اصلاح ساختار و بهبود شرایط شرکت ها شده است

۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۰:۲۶:۴۹
کد خبر: ۹۹۲۹۲۹
حمایت از بخش خصوصی برای تکمیل زنجیره تولید لاستیک در خوزستان/ خصوصی سازی در استان موجب اصلاح ساختار و بهبود شرایط شرکت ها شده است
استاندار خوزستان گفت: با حمایت از سرمایه گذار بخش خصوصی و راه اندازی کارخانه تایرسازی، زنجیره تولید شرکت لاستیک سازی استان تکمیل می شود.

به گزارخبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید از شرکت لاستیک سازی خوزستان در شهرستان گتوند اظهار کرد: تلاش های زیادی شد تا کارخانه لاستیک سازی استان تعطیل نشود اما هر بار علی رغم تلاش های صورت گرفته و اتخاذ تصمیم های مختلف برای جلوگیری از تعطیلی کارخانه، با مشکلاتی مواجه شدیم.

او گفت: قرار بود برای جلوگیری از تعطیلی کارخانه لاستیک سازی خوزستان، بنیاد مستضعفان کارخانه دست دوم ایران تایر خود در تهران را به استان منتقل کنند اما علی رغم ارایه تعهدهای مختلف از جمله عدم دریافت مالیات به مدت ۱۰ سال، این کار انجام نشد.

استاندار خوزستان افزود: بنیاد مستضعفان و دولت در یک قاموس تعریف می شوند اما این شرایط نشان داد دولت امکان بنگاه داری ندارد پس باید شرکت لاستیک سازی خوزستان را به بخش خصوصی واگذار کند.

نماینده عالی دولت در خوزستان بیان کرد: شواهد نشان می دهد پس از واگذاری شرکت ها به بخش خصوصی در استان نه تنها متضرر نشده ایم، بلکه شاهد اصلاح ساختار و بهبود شرایط این شرکت ها بودیم به همین دلیل از واگذاری شرکت لاستیک سازی خوزستان استقبال کرده و از آن حمایت نمودیم.

شریعتی با بیان اینکه نیروهای شرکت از ۵۲ نفر به ۲۸۰ نفر افزایش پیدا کرده اند، تاکید کرد: با حمایت از سرمایه گذار بخش خصوصی و راه اندازی کارخانه تایرسازی، زنجیره تولید شرکت لاستیک سازی خوزستان تکمیل می شود.

استاندار خوزستان با بیان اینکه این شرکت پیش از این با زیان انبوه مواجه بود، تصریح کرد: در حال حاضر شاهد تنوع تولید در شرکت لاستیک سازی استان هستیم.

نماینده عالی دولت در خوزستان ادامه داد: نقش اصلی در گسترش فعالیت این شرکت بر عهده کارگران آن است تا با حمایت از سرمایه گذار و کارخانه بر مشکلات فائق آمده و با راه اندازی کارخانه تایرسازی، زنجیره تولید تکمیل شود.

استاندار خوزستان در پایان با بیان اینکه بقای این شرکت تضمین شده است، افزود: مردم شهرستان گتوند در کشاورزی نمونه هستند و امیدوار هستیم در حوزه تولید و صنعت نیز کمک کرده و نقش خود را ایفا کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز